Störiga saker vi stör oss på, del 38

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Görel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 365
  • Visningar Visningar 60 990
Kolla om det flyttats till nån hylla i ordinarie kylar
Nope. Gick en sväng och kollade alla vanliga kylar. Nu var jag där ganska sent, men tyckte inte jag såg några röda lappar någonstans heller.. funderar på om de bytt till det värdelösa systemet där allt står där det brukar vara.
Brukar alltid gå till den samlade kylen för att se vad det finns där och bygga maträtt utifrån det, eller se om det finns något roligt att prova, men det går ju inte om det är utspritt som vanligt :(

Nope. Gick en sväng och kollade alla vanliga kylar. Nu var jag där ganska sent, men tyckte inte jag såg några röda lappar någonstans heller.. funderar på om de bytt till det värdelösa systemet där allt står där det brukar vara.
Brukar alltid gå till den samlade kylen för att se vad det finns där och bygga maträtt utifrån det, eller se om det finns något roligt att prova, men det går ju inte om det är utspritt som vanligt :(
Kylen kanske gick sönder om det var en liten fristående kyl
Kylar krånglar :cautious:
Förhoppningsvis är den tillbaka snart

Jag har både svenska och engelska keyboards på den, beroende på vem jag svarar till. Detta konstiga med särskrivningen började nyligen efter en uppdatering. Den särskriver i appen för anteckningar också. Jättestörigt.
Jag menar inte keyboards utan att inställningen, som användaren inte kan ändra eftersom det är i själva programvaran, kanske är inställd på engelska.
Jag har fått samma problem efter en uppdatering så det är nog i programvaran de inte tagit hänsyn till olika språk.

Kompisen som skulle hämta sina kartonger (ca 12st) plus annat som står i mitt förråd kommer inte
Men jag sa åt henne att på torsdag flyttar jag och jag tar inte med kartongerna
Så det sp
Om inte du flyttar kartongerna finns det väl risk att du får betala för att någon måste ta hand om och slänga dem? Jag hade aldrig lämnat kvar något i en hyreslägenhet!

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
93 034
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
100 092
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
129 487
Senast: Lilla
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 20/12 Arbetsterapeut Julia, startade film om sömn/sömnbrist. Jag hann inte se vad den hette. En stor del av människor mellan 18-35...
Svar
2
· Visningar
662
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Köpare vill häva köp
  • Stora shoppingtråden III