Kolla om det flyttats till nån hylla i ordinarie kylarMin lokal butik verkar ha tagit bort kort datum-kylen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kolla om det flyttats till nån hylla i ordinarie kylarMin lokal butik verkar ha tagit bort kort datum-kylen![]()
Nope. Gick en sväng och kollade alla vanliga kylar. Nu var jag där ganska sent, men tyckte inte jag såg några röda lappar någonstans heller.. funderar på om de bytt till det värdelösa systemet där allt står där det brukar vara.Kolla om det flyttats till nån hylla i ordinarie kylar
Kylen kanske gick sönder om det var en liten fristående kylNope. Gick en sväng och kollade alla vanliga kylar. Nu var jag där ganska sent, men tyckte inte jag såg några röda lappar någonstans heller.. funderar på om de bytt till det värdelösa systemet där allt står där det brukar vara.
Brukar alltid gå till den samlade kylen för att se vad det finns där och bygga maträtt utifrån det, eller se om det finns något roligt att prova, men det går ju inte om det är utspritt som vanligt![]()
Nope. Den står kvar, men med andra varor.Kylen kanske gick sönder om det var en liten fristående kyl
Kylar krånglar
Förhoppningsvis är den tillbaka snart
Jag menar inte keyboards utan att inställningen, som användaren inte kan ändra eftersom det är i själva programvaran, kanske är inställd på engelska.Jag har både svenska och engelska keyboards på den, beroende på vem jag svarar till. Detta konstiga med särskrivningen började nyligen efter en uppdatering. Den särskriver i appen för anteckningar också. Jättestörigt.
Om inte du flyttar kartongerna finns det väl risk att du får betala för att någon måste ta hand om och slänga dem? Jag hade aldrig lämnat kvar något i en hyreslägenhet!Kompisen som skulle hämta sina kartonger (ca 12st) plus annat som står i mitt förråd kommer inte
Men jag sa åt henne att på torsdag flyttar jag och jag tar inte med kartongerna
Så det sp
Jag ställer dem utanför husetOm inte du flyttar kartongerna finns det väl risk att du får betala för att någon måste ta hand om och slänga dem? Jag hade aldrig lämnat kvar något i en hyreslägenhet!
Utanför vilket hus?Jag ställer dem utanför huset
Jag har tjatat i över ett år så.
Jag har ingenstans att ha dem i nya lägenheten
Jag ställer dem utanför huset
Tyvärr är det ändå ditt ansvar. Surt, jag hade samma problem med expartners lådor/saker.Jag ställer dem utanför huset
NejdåDet lär ju räknas som nerskräpning...
Nejdå
De lär hämta dem omedelbart i så fall
Jag ställer dem utanför huset
Meddela personen att hen måste hämta grejerna omgående innan kl: xxJag ställer dem utanför huset
Meddela personen att hen måste hämta grejerna omgående innan kl: xx
Annars slängs sakerna på tippen.
Du kan inte kasta någon annans saker, hur drygt det än är. Det bästa är att inte förvara saker "åt andra" i sitt förråd. Det kan finnas andra nackdelar med detta också - förutom då att du blir fast med sakerna på halsen.
Men va? Du begår ett brott och skiter i det? Du får väl göra som alla andra och åka och slänga det på återvinningen? Ditt skit liksom.Nejdå
De lär hämta dem omedelbart i så fall