Störiga saker vi stör oss på, del 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på att vi aldrig får veta när en ny kollega börjar, eller när någon tänker sluta på mitt jobb. Mitt i allt står där bara någon ny människa vid en maskin, och man vet inte om det är en mekaniker eller praktikant eller någon som ska jobba här, och vad hen heter. Jag saknade en kollega nu efter påsk, och fick veta att hon slutat. Jaha, okej, så där bara som en blixt från en klar himmel och utan att säga hejdå?

På alla andra ställen jag jobbat blev nytt folk presenterat, och när någon slutade var det avskedskaffe, och det hade talats om saken åtminstone några veckor i förväg.
Hos oss om någon börjar så får vi veta det. Slutar någon anställd får vi veta det när den sagt upp sig. Vi har haft praktikanter provanställda som en del typ ringt och sagt de slutar för det har inte varit något för dem...
 
Hos oss om någon börjar så får vi veta det. Slutar någon anställd får vi veta det när den sagt upp sig. Vi har haft praktikanter provanställda som en del typ ringt och sagt de slutar för det har inte varit något för dem...
Det har ju också hänt mig på flera arbetsplatser att praktikanter/nyanställda bara slutar mitt i allt. Men hon som slutade nu har varit anställd i många år, och cheferna var medvetna om att hon skulle sluta.
 
Den här reklamen som ständigt dyker upp på Buke. Förstår inte ett ord så den känns lite missriktad :confused:
Screenshot_20230411_183720_Chrome.jpg
 
Jag stör mig på att min bok tog slut alldeles för fort. :arghh:
Nu får författarna ta och skriva en fortsättning. Helst nyss! Och så stör jag mig lite på att jag blir så besatt av att lära klart och inte kan dra ut på det roliga. Nä. MÅSTE läsa klart så fort jag kan. Sen vill jag ha en ny bok. Den här började jag med igår em och den tog slut idag. Alldeles för få timmars underhållning. 😒
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
21 22 23
Svar
457
· Visningar
22 850
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 054
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 586
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 111
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17
  • Foderstat till islandshäst, åring

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp