Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Barnen har haft så om varandra ett par dagar. Gick över sen. Väldigt skumt.Stör mig på att vad jag än äter så mår jag illa efteråt..
De är hopplösa! Avskyr när det bara finns de att välja på. Chaufförer som kastar omkring paket, de berättar inte för en att de har slagit sönder paket och skickar tillbaka paket till säljaren utan man får själv leta runt för att till slut få företaget man handlade ifrån att skicka ut nytt och det tar veckor innan det kommer fram. Så irriterande! Dumt nog fanns bara de att välja på när jag handlade på ett ställe förrförra onsdagen och de skulle dessutom leverera nästa dag. Jag tänkte att det kommer nog inte förren på fredagen. Idag fick jag sms att det hade kommit. Dvs. två veckor efter prylen beställdes. De "omorganiserar" enligt infon jag fick, dvs. de drar ner på antalet utlämningsställen och då kan leveranser försenas. Något säger mig att de snart kommer försvinna.Visa bifogad fil 118279
Näthandeln jag handlade ifrån var supersnabba. Budbee, not so much. De har haft paketet sedan i måndags, men nu har de slarvat bort det...
Undra om det var det företaget som jag bokstavligt satt med telefonen i handen när dom ringde å dom ringde en signal, sen la på och sen skrev att jag inte var tillgänglig för leverans.De är hopplösa! Avskyr när det bara finns de att välja på. Chaufförer som kastar omkring paket, de berättar inte för en att de har slagit sönder paket och skickar tillbaka paket till säljaren utan man får själv leta runt för att till slut få företaget man handlade ifrån att skicka ut nytt och det tar veckor innan det kommer fram. Så irriterande! Dumt nog fanns bara de att välja på när jag handlade på ett ställe förrförra onsdagen och de skulle dessutom leverera nästa dag. Jag tänkte att det kommer nog inte förren på fredagen. Idag fick jag sms att det hade kommit. Dvs. två veckor efter prylen beställdes. De "omorganiserar" enligt infon jag fick, dvs. de drar ner på antalet utlämningsställen och då kan leveranser försenas. Något säger mig att de snart kommer försvinna.
Va! Har ni också haft så?? Vi funderade just vad junioren ätit som också klagat på detsamma i några dagar - men det verkar ha försvunnit nu. Mysko!Barnen har haft så om varandra ett par dagar. Gick över sen. Väldigt skumt.
Hos mig får man inte fler chanser om man gör så. Respektlöshet behöver ingen i sitt liv.Folk som inte kan planera in tider, blir tokig! Sambons vän hade en unge som ville komma och pyssla med häst och de skriver att tisdag funkar bra. Sen radiotystnad till 21 på tisdag om att det blev galet så det hanns inte. Sambon föreslog dagen efter dvs idag så jag tog inte ner hästarna till skogshagen för att beta eftersom det blir längre att hämta dem när de kommer. Men han får återigen inget svar och tiden de tänkt komma på kommer och går. Jag ber sambon att iallafall skriva att de får välja en dag och tid i förväg för idag funkar det inte om de kommer längre då jag har saker att göra. Jag planerar ju liksom runt detta? /rant
Jag har haft det några månader nu.Barnen har haft så om varandra ett par dagar. Gick över sen. Väldigt skumt.
Känns som att du behöver kolla upp det då kanske? Dyspepsi tex.Jag har haft det några månader nu.
Jag googlade och läste bara gastroskopi och insåg att det nog inte är så farligt ändå.Känns som att du behöver kolla upp det då kanske? Dyspepsi tex.
Testa med Omeoprazol några veckor istället. Gastroskopi var bland det värsta jag varit med om.Jag googlade och läste bara gastroskopi och insåg att det nog inte är så farligt ändå.
Mitt ex har gjort det två gånger och jag har lovat mig själv att jag ska slippa uppleva det.Testa med Omeoprazol några veckor istället. Gastroskopi var bland det värsta jag varit med om.
Veckohandlingen levererades just. Inte nog med att typ 1/4 av varorna saknas, jag fick dessutom ingen keso. Däremot fick jag bomull som jag inte beställt. Min kvalificerade gissning är att det på något vis, i något led, blivit fel när de plockat ihop beställningen och att "cottage cheese" blivit "cotton wool". "Cott..." vs "cott..." liksom. Det låter ju helt knäppt, men det är den enda förklaringen jag kan komma på. Utöver det har inte keso och bomullsrondeller särskilt mycket gemensamt liksom
Ganska roligt, men också sjukt störigt att ÄNDÅ behöva gå och handla i de dyrare närbutikerna bara för att Tesco inte kunde sköta sitt jobb
Päron med bomull och valnötter till frukost vore kanske något att testa? Vit massa som vit massa, liksom. Lär ju vara en bra metod för viktnedgång om inte annatVad du än gör, ät inte bomullen!
Ja! Det gjorde så ONT.Testa med Omeoprazol några veckor istället. Gastroskopi var bland det värsta jag varit med om.
Jag blev bedövad rätt, men det var ändå fruktansvärt.Ja! Det gjorde så ONT.
Sköterskorna tyckte jag sjåpade mig
Efteråt insåg jag att jag var bedövad i kinden och sidan av tungan - inte i närheten av där de körde ner kameran.
Hade besvär i svalget länge efteråt