Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hatar det. Är lika.Min hjärna alltså. Behöver duscha och vill fixa en kopp te innan det är sovdags, men tar ändå upp telefonen för att spela lite ...
Ni kan vara lugna, jag kom på det! Stigma!Jag har tappat bort ett ord och kan inte för mitt liv komma på 1) vad det heter eller 2) vilket språk det i så fall heter så på. Har provat att googla men kan liksom inte riktigt beskriva det tillräckligt bra.
Gaaah!
Det fanns ett sushiställe närmare Fridhemsplan, på Hantverkargatan, kollat där?
Det har jag med undrat många gånger, med tanke på att vi har så hög omsättning på en avdelning att HR vill förlänga uppsägningstiden vid egen uppsägning.Att min arbetsplats (som jag lämnar om 2 veckor) vunnit Årets arbetsplats inom branschen. Vilket skämt! Jättemånga av mina kollegor har redan lämnat eller är på väg att lämna, flera sjukskrivna eller varit sjukskrivna för arbetsrelaterad stress.
Jag undrar verkligen vad juryn gått på när de valde vinnare.
Usch, det suger.Är i ett för mig helt nytt arbetslag den här säsongen och jag inser att jag kommer behöva sänka min effektivitet och noggrannhet om jag ska passa in. Det stör mig som fan!
Det har jag aldrig gjort. Jag jobbar på mitt sätt, passa in kan man göra ändå.Är i ett för mig helt nytt arbetslag den här säsongen och jag inser att jag kommer behöva sänka min effektivitet och noggrannhet om jag ska passa in. Det stör mig som fan!
Fast då hamnar jag i ofas med resten av arbetslaget.Det har jag aldrig gjort. Jag jobbar på mitt sätt, passa in kan man göra ändå.
Amenvafaan? Sånt där ska en vettig chef ta tag i snabbt för det blir ett arbetsmiljöproblem fort.. Och ja Karen förtjänar offentlig skamningVi använder Outlook/Teams-kalender på jobbet. Alla ska skriva in saker där för att vi lätt ska kunna boka möten både lokalt och nationellt. Tro f'n att det alltid är någon som ba "jag använder en papperskalender, så kolla med mig innan ni bokar möten". Nä Karen!! Använd de verktyg som vi har för att underlätta för oss alla...!!!