Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blev bedövad rätt, men det var ändå fruktansvärt.
Men fick iaf reda på att jag inte hade cancer, så ändå "glad" att jag gjorde det.
Extremt dålig uppdatering! Stör mig jätte mycket på det!Bukefalos notifieringar. Försvinner när man tryckt en gång på röda klockan. Så man måste komma ihåg hur många uppdateringar det var i trådar jag följer.
Men visst är väl det en inställning man kan göra? Jag störde mig på att det var tvärtom men sen har jag för mig att jag kunde ändra det.Extremt dålig uppdatering! Stör mig jätte mycket på det!
Hur då? För detta är inte alls okejMen visst är väl det en inställning man kan göra? Jag störde mig på att det var tvärtom men sen har jag för mig att jag kunde ändra det.
Men jag tror något har hänt för det har inte varit såhär förut och jag har i alla fall inte ändrat något..Hur då? För detta är inte alls okej
Jag har inte heller ändrat något självMen jag tror något har hänt för det har inte varit såhär förut och jag har i alla fall inte ändrat något..
Är någon uppdatering läs på om bukefalos så finns det där. Jag har inte det problemet.Jag har inte heller ändrat något själv
Man kan be om att få bli sövd.Mitt ex har gjort det två gånger och jag har lovat mig själv att jag ska slippa uppleva det.
Men man kan väl inte kräva att få bli sövd? Varför gör inte alla det isf?Man kan be om att få bli sövd.
Be om. Jag har bett om att bli sövd. De har sagt nej och att jag ska prova. Jag har då upplyst om att jag har provat en gång och det går inte, därför behöver jag bli sövd och vi behöver inte slösa resurser vid varje tillfälle genom att prova något vi vet inte går utan en gång räcker. Varför de inte söver alla är för mig ett mysterium. Att det finns en eller två som tycker det går bra innebär inte att det är så för majoriteten. Det är lika dumt som när mödravården på 90-talet menade att man inte skulle kalla det värkar utan sammandragningar för det gör inte ont på alla. Nej det finns säkert en promille som föder barn utan smärta och är fullt friska, för oss övriga är värkar ett bra namn.Men man kan väl inte kräva att få bli sövd? Varför gör inte alla det isf?
Tack!
Nackdelen med att klicka i det är att man måste markera gillanden som läst nu, annars ligger de kvar som notiser