Störiga saker vi stör oss på, del 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag blev bedövad rätt, men det var ändå fruktansvärt. 😓
Men fick iaf reda på att jag inte hade cancer, så ändå "glad" att jag gjorde det.

Jag fick ingen bedövning alls för sköterskorna hävdade att det hjälper ändå inte... de kan ju ha rätt men fy tusan vilken hemsk upplevelse. Det jag tyckte hjälpte var att de noga berättade att detta kommer vara hemskt men det tar bara ungefär 10 minuter. I 10 minuter KAN man stå ut med något som är otäckt... jo absolut, men jag tänker aldrig göra om det.
 
Hur då? För detta är inte alls okej😅
Profil - inställningar

Screenshot_20230511_191211_Chrome.jpg
 
Men man kan väl inte kräva att få bli sövd? Varför gör inte alla det isf? 😅
Be om. Jag har bett om att bli sövd. De har sagt nej och att jag ska prova. Jag har då upplyst om att jag har provat en gång och det går inte, därför behöver jag bli sövd och vi behöver inte slösa resurser vid varje tillfälle genom att prova något vi vet inte går utan en gång räcker. Varför de inte söver alla är för mig ett mysterium. Att det finns en eller två som tycker det går bra innebär inte att det är så för majoriteten. Det är lika dumt som när mödravården på 90-talet menade att man inte skulle kalla det värkar utan sammandragningar för det gör inte ont på alla. Nej det finns säkert en promille som föder barn utan smärta och är fullt friska, för oss övriga är värkar ett bra namn.
 
Kikar på Persona non grata - Gudrun Sjödén och det kryper i hela mig..! Skyller på "jag är så gammal, världen är annorlunda nu" när du är en person som reser världen runt, är sjukt aktiv osv och ändå inte har lyckats plockat upp något någonstans?! En sak om du typ sitter på en gård i skogen och inte fått intryck någonstans ifrån de senaste femtielva åren.. Men vad är det för ursäkt för någon som hon?!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
490
· Visningar
24 773
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 142
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 661
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 185
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp