Hjälpte mig att kryssa i den där rutan faktiskt. Skumt…Jag har inte heller ändrat något själv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hjälpte mig att kryssa i den där rutan faktiskt. Skumt…Jag har inte heller ändrat något själv
Ännu värre varelser på elsparkcyklar....... idioter.........Barn/ungdomar på cyklar. Idioter.
Ännu värre varelser på elsparkcyklar....... idioter.........
Men stackare, har inte du varit dålig rätt många gånger senaste åren?Min skröppelkropp, som precis när värsta "astmasäsongen" drar igång beslutar sig för att en lunginflammation (av alla jävla saker) är lämpligt att dra på sig
Antingen tidig bakteriell eller virusorsakad, proverna var enligt läkaren "moderata" men första åtgärd är tydligen att dubbla kortisonet, hjälper inte det, om det blir värre, eller om i veckan kommande lungröntgen ser horribel ut, så sätter de in penicillin.
Har (förutom snytit ut gigantiska mångder snor och slemkraxande) haft diffusa symptom några dagar, så tänkte mig hc till veckan eftersom ingen tid fanns idag, men lovade sköterskan att ringa 1177 om det blev värre och pja, mer ont över ryggen i kombo med en plötsligt tryckande smärta över vä bröst så skickar såklart 1177 in en, även om både de och jag var tämligen säkra på att orsaken till smärtorna var lungor och inte hjärta, men nu är jag hemma iaf
Visa bifogad fil 118836
Tekopp, soffa och tv står på agendan!
Men stackare, har inte du varit dålig rätt många gånger senaste åren?
Men släng dem då!Stör mig enormt på att Willys hade ett storpack kexchoklad till extrapris alldeles with självbetjäningen och innan jag riktigt visste hur det gick till hoppade det i min väska.
Så fult av dem (jo jag vet att det är psykologi bakom)
Hade en redan väldigt illaluktande soppåse jag skulle slänga på vägen ut. Det kom ju jag ihåg Ska bli över 20 grader varmt och jag lär vara hemma kl. 20... Kan redan föreställa mig stanken när jag öppnar dörren Om jag har riktig tur reagerar personen som ska hjälpa mig att mata katten
Tyvärr är kattmataren dålig på att svara/titta i sin telefon. Har skickat sms och hoppas på det bästaKan du inte ringa eller skriva till kattmataren?
Om företaget erbjuder e-faktura så går det ju att begära det via internetbanken.Att inte alla fakturor kommer som E-faktura.
Hade underlättat bokföringen och all annan hantering enormt.
Tyvärr är kattmataren dålig på att svara/titta i sin telefon. Har skickat sms och hoppas på det bästa
Samma här, konstigt att inställningarna bara ändradesHjälpte mig att kryssa i den där rutan faktiskt. Skumt…
Parkeringsgeniet slår till igen (båda hjulen på vänster sida står i den andra rutan). Inte lätt när våra p-rutor är så trånga (ironi)
Visa bifogad fil 118861