Störiga saker vi stör oss på, del 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Spelade på trav och upptäckte sen att en av hästarna har dålig statistik så den blir nog inte bra placerad men jaja får väl se. La bara 10 kr på vardera häst så ingen fara på taket.
 
Nä blev ingen vinst men en häst som jag tänkte spela på (varför gjorde jag inte det? :banghead: ) blev 2a.
Trav är inge kul. :meh:
 
Ja, jag köpte ett sånt polerkit med slippapper, polermedel osv, kan dock vara att 800p ändå var för fint. Det är en äldre bil så är inte så pepp på att byta hela för flera tusen...
Läst men ej testat själv att tandkräm ska vara bra, sorten med slipmedel för vitare tänder.
 
Suck, min granne som varit så bra har träffat en ny karl och nu spelas det så jäkla högt emellanåt att jag rent av hörde det bort till hästarna som går i en hage bakom en ås några hundra m bort. :meh:
Sa till igår och det är lägre men hörs ändå in till mig när jag är inomhus, ljudförorening nu när fåglarna sjunger så mycket vackrare i min trädgård. 😟
 
Hade en redan väldigt illaluktande soppåse jag skulle slänga på vägen ut. Det kom ju jag ihåg :banghead:Ska bli över 20 grader varmt och jag lär vara hemma kl. 20... Kan redan föreställa mig stanken när jag öppnar dörren :yuck: Om jag har riktig tur reagerar personen som ska hjälpa mig att mata katten :nailbiting:
JAAAA! Man kan allt lita på kattmataren :love: Hen hade inte sett mitt sms innan men sa att likdoften från påsen inte gick att ignorera :rofl::bag:
 
De gräver kabel längs vår länsväg. Korta sträckor är ena körfältet blockerat. Tydligt med blinkande lampor, skyddsbil etc etc. Sträckorna är typ 100 m och bara en eller två taget.

Postnord :rage: Har bestämt sig för att det är krångligt så ingen i vår by har fått nån post senaste veckan
Jag ORKAR inte. Hur usla på sitt jobb kan man vara.
 
Måste köpa säng m.m. men det är så krångligt. Har iaf bestämt vilken jag ska ha men det är ju all logistik runt om. Bor litet så är svårt att pussla med att få in den nya på plats och få ut den gamla.
Seeeegt! :wtf:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
493
· Visningar
24 891
Senast: Tantan
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 147
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 664
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 185
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp