Du slänger hellre?Oh no! Det värsta jag vet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du slänger hellre?Oh no! Det värsta jag vet.
Oh no! Det värsta jag vet.
SÅ mycket pengar lägger jag inte på en enkelt men fin tekanna. (sekunda Höganäs en gång i tiden)
Ska försöka se det som ett utmärkt tillfälle att skaffa en ny
Nä, det stod att man var tvungen att ta kontakt med kundservice för att radera kontot. Till slut dök det iaf upp en person i chatten, bad om ursäkt och gav mig en länk. Helt klart slöseri med tid, tänk om de kunnat lägga ut länken direkt på sidan så man slapp gå via kundservice.Kolla om det finns nån mail eller postadress så kan du skicka begäran den vägen.
Japp, avskyr guld på keramik.Du slänger hellre?
Då har jag en nyfiken följdfråga:Japp, avskyr guld på keramik.
Det är guldet som är problemet för mig. Tycker i princip all keramik som har guld på sig är bättre utan guldet.Då har jag en nyfiken följdfråga:
Jag antar att det hade gått att göra med andra material också, om det hade lagats med tex svart gegga, eller någon färg som harmoniserar med ursprungsmaterialet (inte smälter in), hade det känts ok? Eller är det att det är lagat som är jobbigt?
Jag har ett ”ex” som är med i nästan alla reklamfilmer. Skitstörigt för jag vill helst aldrig se honom igen.Stör mig lite på att mitt ex är med i en reklamkampanj och syns på bild typ överallt just nu. Både på nätet och på stan..
Hon är en sådär jag emellanåt undrar varför jag gjorde slut med, och nu påminns jag hela tiden om henne. Mindre roligt.
Usch! Vad jobbigt!Jag har ett ”ex” som är med i nästan alla reklamfilmer. Skitstörigt för jag vill helst aldrig se honom igen.
Helt klart jobbigt, fast på olika sätt.Usch! Vad jobbigt!
Der här exet är ju egentligen fantastisk, bara det att jag inte var på rätt plats i livet då för att inse det. Och nu är hon gift, såklart.
Verkligen!Helt klart jobbigt, fast på olika sätt.
Kan vara benägen att instämma.Japp, avskyr guld på keramik.