Störiga saker vi stör oss på, del 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag blir
200w.gif


Mina silver torque (stelt halsband man kan sätta en pendant i) är borta. En föll ner bakom bokhyllan. Jag har tagit ut alla böcker och letat och letat förgäves. Kollat under sängen. Överallt och den är bara borta. Har dessutom tappat bort exakt vad det heter på ebay så kan inte ens söka på det.

:arghh:
 
Två veckor sedan Budbee fick mitt paket. Efter mycket om och men så skulle jag få paketet hemlevererat idag mellan 18-19. För någon timme sedan fick jag en notis i appen.

Screenshot_2023-05-14-16-02-55-923_com.budbee.tracking.jpg


Jag blir faktiskt riktigt arg. Enligt recensionerna man läser på nätet nu så har de satt det här i system. Jag lär inte få något paket.
 
Två veckor sedan Budbee fick mitt paket. Efter mycket om och men så skulle jag få paketet hemlevererat idag mellan 18-19. För någon timme sedan fick jag en notis i appen.

Visa bifogad fil 118947

Jag blir faktiskt riktigt arg. Enligt recensionerna man läser på nätet nu så har de satt det här i system. Jag lär inte få något paket.

Vilket skitföretag rent ut sagt.
 
Sitter och väntar på Klarnas kundservice. Vill att de raderar alla mina uppgifter och avsluta kontot hos dem, det skulle ta 4 minuter tills en medarbetare svarar. Nu har det gått 13 och det enda som står är att "En medarbetare kommer att finnas tillgänglig om mindre än en minut." :mad:
 
Min tekanna har spruckit :arghh:
Jag har haft den sen tonåren, dvs väldigt länge med tanke på att jag har halvannat år kvar till pension.

Grävde fram en ful och opraktisk IKEAkanna ur skåpet.Nu är det den jag får leva med tills jag hittar en vettig ersättare.:cry::cry::cry:
 
Har inte varit sjuk på säkert två år, och passar därför på att få en ordentlig brakförkylning nu när det verkligen inte passar att bli sjuk...
Dottern är expert på att bli sjuk lagom till lov... Förra gången i påskas hon la sig på fredagen när påsklovet började och typ reste sig upp annandagen... Igår la hon sig på torsdag extra ridning och övernattning på Ridskolan....
 
Dottern är expert på att bli sjuk lagom till lov... Förra gången i påskas hon la sig på fredagen när påsklovet började och typ reste sig upp annandagen... Igår la hon sig på torsdag extra ridning och övernattning på Ridskolan....
Jag har opponering på min masteruppsats i morgon, som tur är kör de via Zoom, annars hade jag nog behövt ställa in! Men det hade varit skönt att ha lite mer hjärnkapacitet, haha!
 
Sitter och väntar på Klarnas kundservice. Vill att de raderar alla mina uppgifter och avsluta kontot hos dem, det skulle ta 4 minuter tills en medarbetare svarar. Nu har det gått 13 och det enda som står är att "En medarbetare kommer att finnas tillgänglig om mindre än en minut." :mad:
Kolla om det finns nån mail eller postadress så kan du skicka begäran den vägen.
 
Min tekanna har spruckit :arghh:
Jag har haft den sen tonåren, dvs väldigt länge med tanke på att jag har halvannat år kvar till pension.

Grävde fram en ful och opraktisk IKEAkanna ur skåpet.Nu är det den jag får leva med tills jag hittar en vettig ersättare.:cry::cry::cry:
Du kan säkert hitta en härlig tekanna på loppis :) !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
494
· Visningar
24 944
Senast: alazzi
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 157
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 664
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 189
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp