Störiga saker vi stör oss på, del 26

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att talgoxarna för ett himla liv ute medan väderprognosen säger att vintern kommer tillbaka om ett par dagar.
Stackare - där flyger de mellan grenarna i lönnarna och är kärlekskranka när det väntas massa grader kallt och snö
 
Förståeligt. Men samtidigt är det verkligen inte jätteroligt att få in kräksjuka i en barngrupp på förskola (vilket jag antar att det är). Viruset sprids väldigt lätt mellan små barn.

Stämmer bra, rör sig om ett barn på förskolan. För mig finns det inget annat alternativ än att vabba, skulle definitivt inte uppskatta att få magsjuka för att någon förälder chansar. Det är mer störande.
 
Jag gör ju min deo själv, men har nu inte lyckats komma till skott och köpt doftlös kokosolja. Så jag fick göra deon med vanlig kokosolja. Luktar nu kokos i armhålorna.
 
Vädret. Alltså, nu när det har varit varmt och vårigt så är det inte nödvändigt med kallt och snö igen. Är så less på den här vintern. Det har bara varit ett jäkla hattande fram och tillbaka varmt och kallt.

Jag har fått dille på dahlior och försöker hitta/luska ut namnet på sorten vi hade hemma när jag var liten. Morsan gjorde alltid en bukett när jag fyllde år. Tror inte farsan har nån koll på vad dom hette heller. Jag minns inte exakt nyansen på dom heller. Bara att dom var rosa.
 
Jag tog av mig min ring för att knåda deg.

Nu kan jag inte hitta den :cry:

(Använder den för att stimma på ett socialt acceptabelt sätt)

Katten hittade ringen! (Och var väl iofs den som kanske *tappade bort den* från första början)

Vaknade av konstiga ljud runt 0430. Lät metalliskt. Katt som leker med guldring alltså....

(Ingen störning iofs så jag får väl störa mig på det faktum istället)
 
På att jag på något sätt lyckas stänga av musens platta på laptopen nu och då. Jag vet inte vad jag gör, plötsligt piper det till, en liten lampa jag inte visste fanns tänds på plattan och den slutar fungera. Jag får knöla mig fram med den där gummigrejen till musens inställningar och sätta på plattan igen. Stör!!!! Men nu vet jag iallafall hur jag ska göra för att få på den igen. Frågan är väl om jag kommer minnas det nästa gång det händer :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 165
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
511
· Visningar
25 799
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 674
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 316
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Norrsken
  • Kirk

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp