Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förståeligt. Men samtidigt är det verkligen inte jätteroligt att få in kräksjuka i en barngrupp på förskola (vilket jag antar att det är). Viruset sprids väldigt lätt mellan små barn.Att jag behöver vabba 2 dagar för en enda kräkning
Förståeligt. Men samtidigt är det verkligen inte jätteroligt att få in kräksjuka i en barngrupp på förskola (vilket jag antar att det är). Viruset sprids väldigt lätt mellan små barn.
Som när jag tänkte köpa en blåbärsmoothie. På innehållsförteckningen stod det typ "blåbär: 3 stycken"Festis.
Jag köpte en hallonfestis och tyckte att den kändes i tunnaste laget. Den visade sig innehålla 0,5% (!) hallonjuice från koncentrat. Av 200 ml i förpackningen är alltså 1 ml något som har med hallon att göra. Storstilat, Carlsberg.
Eldorados räksallad var det 2 eller 3 % räkor...Som när jag tänkte köpa en blåbärsmoothie. På innehållsförteckningen stod det typ "blåbär: 3 stycken"
Inte hos mig iaf.Var fan är John Blund?
Jag tog av mig min ring för att knåda deg.
Nu kan jag inte hitta den
(Använder den för att stimma på ett socialt acceptabelt sätt)
Det var ju tur att den inte bakades in i degen iallafallKatten hittade ringen! (Och var väl iofs den som kanske *tappade bort den* från första början)
Vaknade av konstiga ljud runt 0430. Lät metalliskt. Katt som leker med guldring alltså....
(Ingen störning iofs så jag får väl störa mig på det faktum istället)
En gång hittade jag den lilla grejen man tar ur minneskortsläsaren på jobbdatorn när man ska sätta i ett minneskort inuti en kladdkaka vi satt och åt. Jag visste inte ens att grejen var borta, och kladdkakan hade varit en vända i frysen och vänt.Det var ju tur att den inte bakades in i degen iallafall
Det här fick jag läsa ett par gånger.En gång hittade jag den lilla grejen man tar ur minneskortsläsaren på jobbdatorn när man ska sätta i ett minneskort inuti en kladdkaka vi satt och åt. Jag visste inte ens att grejen var borta, och kladdkakan hade varit en vända i frysen och vänt.
En parentes hade kanske varit klädsamtDet här fick jag läsa ett par gånger.