Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns säkert nära organisationer att känka till också. Vi har lokal "matkasse" man kan donera till, detta inkluderar hygien och hushållsprodukter.Skicka ett hjälppaket till Ukraina med schampo och andra hygienprodukter. Det gjorde jag när jag hade mer än jag behövde. Oöppnade förpackningar alltså.
Man skickar hos Postnords Företagscenter och det kostar inget.
Känner igen. Jag gav bort till typ Röda korset här i stan. Vi har soppkök här och många fattiga som verkligen behöver hjälp. Kör förbi soppköket ofta och kön dit är jättelång. Det känns i hjärtat.Premiär i denna tråd;
Stör mig på att mitt projekt att ta slut på schampoo/balsamslattar aldrig tar slut. Efter 15 månader trodde jag att jag äntligen var klar, och har beställt hem en ny serie med schampoo/balsam som doftar underbart. Städade badrummet vi inte använder och hittade en flaska vanligt schampoo och en flaska silverschampoo. Sjukt i-landsproblem men jag kan inte kasta (dyrt) schampoo bara för att jag tröttnat på det.
Räcker med rörmokare, det sitter mellan badkaret och golvet men vi får inte bort det själva.. sjukt irriterande! Han skulle komma "i veckan"Har inte spolbilen haft tid att komma än?
Men visst har det hänt förut också? Jag vet att jag har sett någon typ av sil (googlade, heter avloppssil/hårfälla) som man kan sätta för förhindra att hår, osv kommer ner i avloppet. Har ni en sådan? Annars kanske det hade varit en bra (och billig) investering ?Räcker med rörmokare, det sitter mellan badkaret och golvet men vi får inte bort det själva.. sjukt irriterande! Han skulle komma "i veckan"
Det har vi. Och förra gången satt det under badkaret. Förmodligen är det mycket pga gamla rör, det lossnar massa partiklar från rören.Men visst har det hänt förut också? Jag vet att jag har sett någon typ av sil (googlade, heter avloppssil/hårfälla) som man kan sätta för förhindra att hår, osv kommer ner i avloppet. Har ni en sådan? Annars kanske det hade varit en bra (och billig) investering ?
Be röris byta röret när hen kommer?Det har vi. Och förra gången satt det under badkaret. Förmodligen är det mycket pga gamla rör, det lossnar massa partiklar från rören.
Det blir nog svårt, men jag ska fråga tänkte jag. Badkaret är platsbyggt med bara en liten liten lucka nertill vid avloppet..Be röris byta röret när hen kommer?
Det kanske gjort sitt i denna världen
Det motsvarar alltså inte?Dåliga översättningar. "Run a four minute mile" blev till "Springa en kilometer på 5 minuter". Det är ju för det första inte ens när samma sak, och om man inte orkar räkna ut exakt vad det blir på kilometern, borde man åtminstone inte då ha skrivit "en kilometer på 4 minuter"?
En mile är 1,6 km - så den som gör en four minute mile springer 24 km i timmen, den som springer 1 km på 5 minuter springer 20 km i timmenDet motsvarar alltså inte?
Nja, 5 minuters kilometrar ger 12 km i timmenEn mile är 1,6 km - så den som gör en four minute mile springer 24 km i timmen, den som springer 1 km på 5 minuter springer 20 km i timmen