Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På min närmaste pizzeria håller ägarna på och skriker oavbrutet till varandra på italienska. Har slutat gå dit. Orkar inte med sånt drama.Alltså postnord...
SMS nr 1: "Boka hemleverans, utan kontakt." Gör det.
Gör det, till idag fram till 16.30, ingen är hemma.
SMS nr 2: "Ditt paket är på väg! Någon måste vara hemma och ta emot leveransen".
Störning nr 2. Det är två städare på jobbet idag som pratar så sjukt högt. Det är ett gammalt hus, så innerdörrarna släpper igenom massor med ljud. Har redan bett dom dämpa sig en gång. De nästan skriker, har högljudda, upprörda diskussioner.
Så är det i sambons släkt. I höstas fyllde ena kusinen 18 den 3 november och de skulle fira den 5 vilket de borde veta bid det här laget de senaste 12 åren har vår dotter fyllt år.....Stör mig på min svägerska som bokat in sitt födelsedagsfirande på MIN födelsedag
Testa att gå in på PinkNews, QX, eller RFSL, typ alla porrfilter blockar dem.Jag skulle behöva testa att det porrfilter vi infört i kommunen fungerar men alltså jag vill inte gå in på porrsidor??
Jag googlade på porr för att få förslag och alla sidor verkade jätteläskiga och jag vill absolut inte råka komma in där.
Störigt för att det påverkar mitt jobb.
Mm och det är därför porrfilter är så värdelöst.Testa att gå in på PinkNews, QX, eller RFSL, typ alla porrfilter blockar dem.
Mm och det är därför porrfilter är så värdelöst.
Det var kanske ordet "kullar".... Porrfiltret trodde kanske att man hade utelämnat ett "n"....Min jobbdators porrfilter blockade en del av en hunduppfödares sida. Sidan med valpkullar. Jag kollade på min egen dator sen och det var verkligen inget konstigt på den sidan! Valpbilder, härstämningen, bilder på föräldrarna (var för sig!).
Har inte spolbilen haft tid att komma än?Vill duscha men det går inte för det är fortfarande stopp i avloppet...
Det är det man har en sambo tillPremiär i denna tråd;
Stör mig på att mitt projekt att ta slut på schampoo/balsamslattar aldrig tar slut. Efter 15 månader trodde jag att jag äntligen var klar, och har beställt hem en ny serie med schampoo/balsam som doftar underbart. Städade badrummet vi inte använder och hittade en flaska vanligt schampoo och en flaska silverschampoo. Sjukt i-landsproblem men jag kan inte kasta (dyrt) schampoo bara för att jag tröttnat på det.
Det är det man har en sambo till
Skicka ett hjälppaket till Ukraina med schampo och andra hygienprodukter. Det gjorde jag när jag hade mer än jag behövde. Oöppnade förpackningar alltså.Premiär i denna tråd;
Stör mig på att mitt projekt att ta slut på schampoo/balsamslattar aldrig tar slut. Efter 15 månader trodde jag att jag äntligen var klar, och har beställt hem en ny serie med schampoo/balsam som doftar underbart. Städade badrummet vi inte använder och hittade en flaska vanligt schampoo och en flaska silverschampoo. Sjukt i-landsproblem men jag kan inte kasta (dyrt) schampoo bara för att jag tröttnat på det.