Störiga saker vi stör oss på, del 26

Status
Stängd för vidare inlägg.
Folk som kör ner reklam i halsen på en via sociala medier. :rage: "Tihi, jag är lite spontan och slänger iväg ett meddelande till dig. Den här businessen är SÅ bra och du kan tjäna lätta pengar på att lura på folk asdyra och värdelösa produkter de inte visste att de (inte) behöver." Ok, det kanske inte riktigt är så de skriver. Men jag fattar inte hur folk kan gå på sånt där? Och inte heller dem som försöker pracka på sina vänner (och fd vänner) allt det där skitsnacket.
 
En vän på fb har länkat ett hus till salu (antagligen någon bekants). Svindyrt hus utifrån sett. Så hade vissa förväntningar på insidan. DIY överallt i hela huset, inte snyggt gjort. Svart, svart, svart och svart med närbild så man verkligen ser att dom inte har torkat av ytan från fingeravtrycken vid soppskåpet på bra länge. Dåligt försök till nån form av hotelstyling där man lagt sån där fleecefilt över fotändan av sängen men filten är ju för kort för att det ska se bra ut. Vikt hade varit snyggare. Övriga filtar som inte är hotelstylade fotändstyle är upplagda på något skumt sätt, inte ditt slängda och inte vikta. Listan fortsätter men jag ge mig här.
 
En vän på fb har länkat ett hus till salu (antagligen någon bekants). Svindyrt hus utifrån sett. Så hade vissa förväntningar på insidan. DIY överallt i hela huset, inte snyggt gjort. Svart, svart, svart och svart med närbild så man verkligen ser att dom inte har torkat av ytan från fingeravtrycken vid soppskåpet på bra länge. Dåligt försök till nån form av hotelstyling där man lagt sån där fleecefilt över fotändan av sängen men filten är ju för kort för att det ska se bra ut. Vikt hade varit snyggare. Övriga filtar som inte är hotelstylade fotändstyle är upplagda på något skumt sätt, inte ditt slängda och inte vikta. Listan fortsätter men jag ge mig här.
Jag måste bara fråga. Vad är ett soppskåp?
Ser ordet lite överallt på nätet och kan inte för mitt liv lista ut vad det är? :confused:
 
Jag har låst mig och hunden ute. Störigast är nog att jag inte vet när jag kommer kunna ta mig in. Hade liksom tänkt duscha, tvätta håret, diska och handla också idag. Nu har vi varit ute två timmar i blåsten och är båda rätt klara 😅. Sitter dock i trapphuset nu.
 
Jag har låst mig och hunden ute. Störigast är nog att jag inte vet när jag kommer kunna ta mig in. Hade liksom tänkt duscha, tvätta håret, diska och handla också idag. Nu har vi varit ute två timmar i blåsten och är båda rätt klara 😅. Sitter dock i trapphuset nu.
Jäklar måste skicka nycklar till larmbolaget så det inte händer oss... :( :( :( :(
 
Trött i huvudet.
Solen skiner dock så ska ta en promenad.
Fick hem nytt melatonin igår så nu har jag sovit ok.
Behöver bära ner granen från balkongen och hämta en sak i källaren.
Är noll sugen hahahaj
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 174
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
512
· Visningar
25 930
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 674
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 316
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp