Störiga saker vi stör oss på, del 26

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså banksäkerhet....
Loggade in på två olika ställen. När jag skulle in på det tredje fick jag felmeddelande -jag har loggat in för många gånger via BankID.

Nähäpp, då kan jag inte betala den räkningen nu då :meh:

Iofs begripligt. Men ändå högst irriterande.
 
Jäklar måste skicka nycklar till larmbolaget så det inte händer oss... :( :( :( :(
Gör det!!

Lyckligtvis bor hundrastarhjälpen i samma område som oss och hon har nyckel (jag ska definitivt alltid ha minst en nyckel utlånad 😅). Men hon har ännu inte svarat på sms och svarade inte heller när jag ringde. Men hon kanske sover eller har mobilen på ljudlös, så vem vet när hon svarar? Kanske hon inte ens är hemma.
 
Gör det!!

Lyckligtvis bor hundrastarhjälpen i samma område som oss och hon har nyckel (jag ska definitivt alltid ha minst en nyckel utlånad 😅). Men hon har ännu inte svarat på sms och svarade inte heller när jag ringde. Men hon kanske sover eller har mobilen på ljudlös, så vem vet när hon svarar? Kanske hon inte ens är hemma.
Ja har sagt det i några veckor nu närmare bestämt 3 eftersom låset sa upp sig sist sambon jobbade EM.
 
Har dragit ut på att hämta nya mini-piller fram till idag när de tog slut. Inser att de inte informerade mig om att det var sista uttaget sist, så nu lär jag väl inte få tag på nya förrän på måndag-tisdag.... Det finns väl någon slags rimlighet i att behöva förnya vissa typer av recept, men gah! Låt mig få äta mina minipiller tills jag inte längre vill ^^
 
Gör det!!

Lyckligtvis bor hundrastarhjälpen i samma område som oss och hon har nyckel (jag ska definitivt alltid ha minst en nyckel utlånad 😅). Men hon har ännu inte svarat på sms och svarade inte heller när jag ringde. Men hon kanske sover eller har mobilen på ljudlös, så vem vet när hon svarar? Kanske hon inte ens är hemma.

Vi kom in fort nog ändå. Så nu blir det frunch. 🙂.
 
Huset lär ju tydligen inte bli svårsålt, min kompis tittade på det. Såg inget av det jag reagerade på och stirrade sig blind på poolen och bastun.
 
Förstår inte det här med pool, jag ser bara en massa jobb…
:D
Samma med att bada. Man kliver i, blir våt. Och sen då?

Senast jag hade fötterna i en sjö var när hunden behövde vattenstrask för rehab. Vi gick fram och tillbaka längs stranden.
Blött och kallt,

Behöver jag vatten kan jag gå till kanten av tomten och sätta mig vid lilla vattenfallet och filosofera med en kopp. Och fortfarande vara torr och varm.
 
:D
Samma med att bada. Man kliver i, blir våt. Och sen då?

Senast jag hade fötterna i en sjö var när hunden behövde vattenstrask för rehab. Vi gick fram och tillbaka längs stranden.
Blött och kallt,

Behöver jag vatten kan jag gå till kanten av tomten och sätta mig vid lilla vattenfallet och filosofera med en kopp. Och fortfarande vara torr och varm.
Tror du vi kan få se en bild på ditt lila vattenfall?
 
:D
Samma med att bada. Man kliver i, blir våt. Och sen då?

Senast jag hade fötterna i en sjö var när hunden behövde vattenstrask för rehab. Vi gick fram och tillbaka längs stranden.
Blött och kallt,

Behöver jag vatten kan jag gå till kanten av tomten och sätta mig vid lilla vattenfallet och filosofera med en kopp. Och fortfarande vara torr och varm.
Kan tycka om att bada ute på sommaren, men badkar?! Blir bara rastlös 😅
 
Tror du vi kan få se en bild på ditt lila vattenfall?
20230304_125504.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 174
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
512
· Visningar
25 966
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 674
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 318
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp