Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gör det!!Jäklar måste skicka nycklar till larmbolaget så det inte händer oss...
Ja har sagt det i några veckor nu närmare bestämt 3 eftersom låset sa upp sig sist sambon jobbade EM.Gör det!!
Lyckligtvis bor hundrastarhjälpen i samma område som oss och hon har nyckel (jag ska definitivt alltid ha minst en nyckel utlånad ). Men hon har ännu inte svarat på sms och svarade inte heller när jag ringde. Men hon kanske sover eller har mobilen på ljudlös, så vem vet när hon svarar? Kanske hon inte ens är hemma.
Måste du köpa chips för att köpa choklad så kan du skicka chipsen till mig när du ätit chokladenNu har jag gjort det igen: Köpt chips och choklad för att det är gott tillsammans, och ätit upp chokladen innan chipsen. Jag får nog ge upp på att köpa chips, uppenbarligen är det bara en ursäkt för att få köpa choklad
Har jag aldrig varit med om ?Alltså banksäkerhet....
Loggade in på två olika ställen. När jag skulle in på det tredje fick jag felmeddelande -jag har loggat in för många gånger via BankID.
Gör det!!
Lyckligtvis bor hundrastarhjälpen i samma område som oss och hon har nyckel (jag ska definitivt alltid ha minst en nyckel utlånad ). Men hon har ännu inte svarat på sms och svarade inte heller när jag ringde. Men hon kanske sover eller har mobilen på ljudlös, så vem vet när hon svarar? Kanske hon inte ens är hemma.
Förstår inte det här med pool, jag ser bara en massa jobb…Huset lär ju tydligen inte bli svårsålt, min kompis tittade på det. Såg inget av det jag reagerade på och stirrade sig blind på poolen och bastun.
Anses ju vara lyxigt, men jag håller med dig. Massa jobb. Jag vill inte ens ha badkar längre.Förstår inte det här med pool, jag ser bara en massa jobb…
Förstår inte det här med pool, jag ser bara en massa jobb…
Tror du vi kan få se en bild på ditt lila vattenfall?
Samma med att bada. Man kliver i, blir våt. Och sen då?
Senast jag hade fötterna i en sjö var när hunden behövde vattenstrask för rehab. Vi gick fram och tillbaka längs stranden.
Blött och kallt,
Behöver jag vatten kan jag gå till kanten av tomten och sätta mig vid lilla vattenfallet och filosofera med en kopp. Och fortfarande vara torr och varm.
Kan tycka om att bada ute på sommaren, men badkar?! Blir bara rastlös
Samma med att bada. Man kliver i, blir våt. Och sen då?
Senast jag hade fötterna i en sjö var när hunden behövde vattenstrask för rehab. Vi gick fram och tillbaka längs stranden.
Blött och kallt,
Behöver jag vatten kan jag gå till kanten av tomten och sätta mig vid lilla vattenfallet och filosofera med en kopp. Och fortfarande vara torr och varm.
Jag tycker det är så skönt att slå på en podd lägga sig en stund i varmt vatten...Kan tycka om att bada ute på sommaren, men badkar?! Blir bara rastlös
Tror du vi kan få se en bild på ditt lila vattenfall?
Vill du inte ens doppa fötterna där när det blir vår och sommar?
Stör mig på att jag inte kan flyta. Måste blåsa upp lungorna, och även då så sjunker nederkroppen. Detta till och med i salt hav. Får väl åka till döda havet om jag vill flyta avslappnat sådärÄlskar att bara ligga och flyta mitt i en sjö när det är varmt ute