Störiga saker vi stör oss på, del 25

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fanns en kokt potatis kvar när jag kom till jobbet. :cautious:

Finns rå potatis, men orka ställa sig att koka en eller två åt mig när alla andra ätit? Visst, jag hade kunnat satt upp en gryta och kokat mer men om ingen fler ska ha potatis idag så är det ju bättre att de komma i morgon istället.
 
Stör mig på hosta som aldrig går över. Dras med en seg förkylning och har hostat i typ två veckor nu. Får ibland riktiga hostattacker och nu ikväll var det såpass att jag höll på att kräkas på köpet. Vill bara bli av med skiten :meh:
 
Kände mej riktigt förkyld i morse men blev bättre under dagen. Bara väntar på att det ska bryta ut ordentligt. Känner mej dessutom deppig, gråtfärdig, matt och stör mej på att jag måste gå upp och pinka hunden i morgon och släppa ut hästarna. Vill dra täcket över huvudet och kliva upp om en månad eller nått.
 
Kikar rea på sängar då jag behöver köpa en större. Har kikat på det i september och priserna är inte sänkta även om det står. Vissa har t om samma pris även om det står att det är nedsatt pris. Nu är det inget nytt men störande :mad:

Fick dessutom nyss veta att min mamma (vi har ingen kontakt) kollat upp på internet att jag flyttat ifrån min exman och sprider nu runt till alla att vi gått isär. Hon ringde även skatteverket när dottern föddes för att kolla vad hon fått för namn :yuck:
 
25/12 08.05 SMS från Ikea, Vi har börjat packa din order osv...

De hade 15% på alla köp som gjordes igår, så jag beställde hyllgavlar jag ändå skulle ha och en vara som haft leveransproblem i sedan i våras men nu kommit in i lager.
MEN, jag menade ju inte att jag vill att någon ska stå och packa mitt paket på juldagsmorgonen, det räcker gott om det görs en vardag den kommande veckan.
 
Stör mig på att när ens vänner får partner så degraderas man helt plötsligt och kan behandlas hur som helst. Ett meddelande om att du inte kommer för att du firar med din nya flickvän hade varit trevligt... Nu gissade jag iof att personen inte skulle dyka upp, men lite jävla hyfs hade väl varit på plats, istället för ett meddelande 2230 om att personen inte kommer.
 
25/12 08.05 SMS från Ikea, Vi har börjat packa din order osv...

De hade 15% på alla köp som gjordes igår, så jag beställde hyllgavlar jag ändå skulle ha och en vara som haft leveransproblem i sedan i våras men nu kommit in i lager.
MEN, jag menade ju inte att jag vill att någon ska stå och packa mitt paket på juldagsmorgonen, det räcker gott om det görs en vardag den kommande veckan.
Det kan vara så att de som jobbar inte firar jul och bara får en bättre timlön pga. helgdag. Så dina grejer kanske packats extra nöjt 😁
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
499
· Visningar
25 077
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 161
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 670
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 564
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp