pepp
Trådstartare
Hela jobbet är fullt av choklad o godis. Jag bantar. Och jobbar 30h denhär helgen
Samma här, obskyra mängder. Jag gav upp och kör igen nästa vecka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hela jobbet är fullt av choklad o godis. Jag bantar. Och jobbar 30h denhär helgen
Funderar på sammaSamma här, obskyra mängder. Jag gav upp och kör igen nästa vecka!
Funderar på samma
Alla vet ju att man börjar sitt ”nya liv” 1 januariFunderar på samma
Hos oss hade de höjt temperaturen en grad väldigt generöst, har Max 19 annars men nu var det 20Inte nog med att min lägenhet är iskall.. nu behöver elementen luftas och för ett jäkla oväsen. Så fick stänga av dom vilket inte gjorde det varmare direkt.
Perfekt nu när det är jul och allt.
Jag har 16 nu. Hade 17 när det var plusgrader, då var det nästan lite för varmtHos oss hade de höjt temperaturen en grad väldigt generöst, har Max 19 annars men nu var det 20
Inte värst ...Vad du kan göra?? Säg att det inte funkar att du tar hand om hunden längre? Alternativt säg att du vill ha ersättning för att göra det? Gör grannen någon tjänst åt dig?
Vi hade tur. Fick pumpen och fick den monterad på två veckor.Det hade jag också gjort. 3 månaders lev tid.
Det kan vara så att de som jobbar inte firar jul och bara får en bättre timlön pga. helgdag. Så dina grejer kanske packats extra nöjt25/12 08.05 SMS från Ikea, Vi har börjat packa din order osv...
De hade 15% på alla köp som gjordes igår, så jag beställde hyllgavlar jag ändå skulle ha och en vara som haft leveransproblem i sedan i våras men nu kommit in i lager.
MEN, jag menade ju inte att jag vill att någon ska stå och packa mitt paket på juldagsmorgonen, det räcker gott om det görs en vardag den kommande veckan.
När jag jobbade på lager så hoppades vi på övertid vid jul, midsommar och nyår just för att lönen var så bra. Övertid när jag jobbade på fabrik var också efterlängtat.Det kan vara så att de som jobbar inte firar jul och bara får en bättre timlön pga. helgdag. Så dina grejer kanske packats extra nöjt