Störiga saker vi stör oss på, del 25

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan tillägga att jag hade flera frågor. Fick svar på de flesta men inte alla. För si det var en annan avdelning som skulle svara på den frågan och de har bara öppet mellan 9-12 och för att bli kopplad till den måste man ange ett annat ord i röststyrningen, men det är samma telenr. Så hur lång tid i kön tror ni det blir imorgon?
Ring 09.00. då borde kön vara kort. :)
 
Hittar inte riktigt skomodellen jag letar efter... Ett par pumps, "hel fot" med snörning alternativt täckt tå och häl med diskret rem över foten. Typ 1930 (1950?)ish... Helst svarta, ganska diskreta. Kanske max 5cm bred häl. Är verkligen sämst på att söka känner jag..!
 
Hittar inte riktigt skomodellen jag letar efter... Ett par pumps, "hel fot" med snörning alternativt täckt tå och häl med diskret rem över foten. Typ 1930 (1950?)ish... Helst svarta, ganska diskreta. Kanske max 5cm bred häl. Är verkligen sämst på att söka känner jag..!
Screenshot_20221222_221724_Zalando.jpg
 
Hittar inte riktigt skomodellen jag letar efter... Ett par pumps, "hel fot" med snörning alternativt täckt tå och häl med diskret rem över foten. Typ 1930 (1950?)ish... Helst svarta, ganska diskreta. Kanske max 5cm bred häl. Är verkligen sämst på att söka känner jag..!
Screenshot_20221222_221752_Zalando.jpg


Kan det här vara nåt?
 
Hittar inte riktigt skomodellen jag letar efter... Ett par pumps, "hel fot" med snörning alternativt täckt tå och häl med diskret rem över foten. Typ 1930 (1950?)ish... Helst svarta, ganska diskreta. Kanske max 5cm bred häl. Är verkligen sämst på att söka känner jag..!
Sök på brogues heels, är det något sådant du letar efter?
 
Är förkyld... Vaknade i natt och hade så vansinnigt ont i halsen. Inte bara det där klassiska att det river när man sväljer utan verkligen bultande smärta i hela svalget hela tiden. Tryckte två ipren och fick sitta upp och sova resten av natten...
Det är inte halsfluss?
 
Hur jäkla svårt ska det vara att hitta en duschslang!? Slut i varenda butik i närområdet verkar det som. Ska ta ett varv i några fler butiker idag och kolla.

Och så stör det mig att tvättmaskinen luktar fotsvett.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
494
· Visningar
24 944
Senast: alazzi
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 157
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 664
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 564
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp