Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma stör här. Både banken som krånglar och BankID som varit knasigt ett par dagar.Stör mig på att banken inte kan visa annat än saldo. Inga kommande eller utförda betalningar.
Igår funkade inte BankID vid flera tillfällen under dagen.
Stör mig också på att jag är så beroende av att kunna kolla via mobilen. Och att BankID är så viktigt.
Jag måste också till affären just för morötter, lite mys ska hästarna få, även om jag inte firar jul för övrigt.Stör mig på att jag inte har tillräckligt med morötter hemma. Så jag skulle behöva starta bilen och köra iväg och handla, bara för dessa jäkla morötter. Jag som trodde det var färdighandlat före jul.
Jag åkte till affären och trodde jag behövde mjölk också, så jag köpte det. Sen kom jag hem och insåg att jag redan hade mjölkJag måste också till affären just för morötter, lite mys ska hästarna få, även om jag inte firar jul för övrigt.
Det hade jag också gjort. 3 månaders lev tid.Inatt dog våran luft/luft-pump
Otroligt dålig tajming, men den har levt på övertid så jag kan egentligen inte klaga - men jag kan störa mig
Här har vi haft feber som gått upp och ner i tre dagar nu. Jag orkar vara uppe och greja korta stunder, men blir sen helt slut och måste ligga under filtar. Vi har fått skjuta upp resan till mamma och julfirande, men hoppas komma iväg imorgon.Kom hem från jobbet med begynnande huvudvärk= tog tabletter och lade mig och vilade efter att ha varit ut med hundarna.
Vaknade 2 h senare, fortfarande med huvudvärk + att öm hals, kli öronen och snorig näsa ackompanjerat av sporadiska nysattacker
Enligt snabbtest undviker jag fortfarande pesten, så det är nån av alla triljoner andra förkylningsvirus som passat på att attackera lagom till jul och ledighet
Ja en som jobbar med att installera pumpar sa det för 14 dagar sedan. Vår fungerar men är 12 år så vi skall ta itu och byta.Det hade jag också gjort. 3 månaders lev tid.
Tror du kan returnera om du inte tagit av lappar?På att jackan och byxorna jag köpte inte alls var så varma som jag trodde!! Jag har provat dem ute nu så jag vet inte om jag kan returnera, men de är inte smutsiga eller något.
På att dadlarna jag tänkte köpa hade packdatum september 2021 och utgångsdatum 221231 men ändå ordinarie pris. Kändes som de hittat ett parti de glömde förra året
Ja men jag gjorde ju detTror du kan returnera om du inte tagit av lappar?
Jag fick inte returnera när jag hade klippt av lappar som jag hade kvar. Lindex.Ja men jag gjorde ju det
Men jag har dem kvar…
Jag kan ta hand om jobbet. Jag bantar inte och har aldrig gjort...Hela jobbet är fullt av choklad o godis. Jag bantar. Och jobbar 30h denhär helgen
Önskar så att jag slapp.Jag kan ta hand om jobbet. Jag bantar inte och har aldrig gjort...