Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har haft samma störning, det visade sig att hela listan var satt i kön. När jag rensade kön så försvann problemet.Spotify. Mer krångel än vanligt på sistone. Försöker byta lista som spelas upp. Spotify envisas med att återgå till den föregående.
Stänger av appen för att testa om det hjälper. Näpp, problemet kvarstår.
Det är gråmulet och solen hade knappt orkat över horisonten ens om det vore klart. Och det spöregnar. Allt är gråmörkt.
Om man då gör bedömningen att det bästa man kan klä sig i när man ska ut och jogga längs landsvägen är mörkblå byxor, svarta skor och svart hoodie, utan antydan till reflexer, då är nog fasen Darwin inblandad.
Det måste vara syskon, föräldrar eller möjligen kusiner. Inga avkommor.Vi har släktingar till den joggaren här
Här med. Brukar möta en unge på vägen hem från jobbet. Istället för att gå över vägen och övergångsstället och ta gångbanan så går man längs 70 sträcka. Det blir ju typ kanske 8 meter extra att gå över ×2.Vi har släktingar till den joggaren här
Stort tack för hjälpen!Jag har haft samma störning, det visade sig att hela listan var satt i kön. När jag rensade kön så försvann problemet.
Jag tror kusin-skaran är av betydande kvantitet (än så länge).Det måste vara syskon, föräldrar eller möjligen kusiner. Inga avkommor.
Som de beter sig kan de minska drastiskt...Jag tror kusin-skaran är av betydande kvantitet (än så länge).
Jag ringde dom dagen innan julafton. Fick till svar att många ringer just nu. Lägg på luren och försök senare... Det där 1177 är riktig skit.Vårdguiden 1177. 50 minuter i kö för ett goddag-yxskaft svar
På att Fanny och Alexander är så lååååång men kan inte sluta titta heller pga tradition
På att jag tittade på muskotnöt men plockar fram kardemumma.. Och kryddar tacofärsen med
Ett par av hästarna som är med stod på min ridskolaPå att Fanny och Alexander är så lååååång men kan inte sluta titta heller pga tradition
Min kusin är med.Ett par av hästarna som är med stod på min ridskola
Då kan jag störa mig på att de går bort från "biskopsgården" (nuvarande upplandsmuseet) när de är på väg dit efter bröllopet i sagda film