Störiga saker vi stör oss på, del 25

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så olika det kan vara! Mina vänner av de som har förhållanden har stabila och vettiga sådana. Där de är liksom vänner mot varandra och envar plus familj. Det är nästan att det stuckit lite i ögonen fast jag samtidigt är glad för deras skull såklart.

Men jag får ju ibland konstiga tankar om att jag inte förtjänar en vettig människa vid min sida. Försöker ryska bort de tankarna men ibland kommer de ändå
Jag tror att skillnaden är om förhållandet är mellan två människor som älskar och respekterar varandra eller om de hänger kvar för att de inte klarar av att vara själva i sitt eget sällskap.
Ibland är det nog helt enkelt enklast och gammal vana med. Lite som att jag föredrar att vara singel, det känns enklast och lättast för mig.
 
Då får de nog finna sig i att det inte blir några hästar skodda heller...

Men alltså....det måste ju vara en nästan icke-mätbar mängd el som förbrukas under den stunden.... O_o
ja men eller hur! Och tydligen två olika stall dessutom så inte bara på ett ställe 😅
Snacka om snålt och massa merjobb att förslipa/borra dessutom blir det sällan lika bra som på plats 😂
Men det är ju inte hästägarna fel men man lyfter ju verkligen på ögonbrynen nån måtta får det väl va 🙈
 
ja men eller hur! Och tydligen två olika stall dessutom så inte bara på ett ställe 😅
Snacka om snålt och massa merjobb att förslipa/borra dessutom blir det sällan lika bra som på plats 😂
Men det är ju inte hästägarna fel men man lyfter ju verkligen på ögonbrynen nån måtta får det väl va 🙈
Hade jag varit hovis hade jag bara sagt att de går bra att ringa nån annan nästa gång. 😂 eller tagit extra betalt pga tidsåtgången 🤓
 
Eller hur. Varför ska man ha ett sånt ställe om man inte har djur?
Jag undrar det också. Gården i fråga är ingen lyxbostad utan en helt vanlig hästgård med boningshus i "normal" standard, hagar, belyst paddock, rundcorall, trevligt stall osv, så det finns egentligen inget annat som skulle göra den attraktiv för icke-djurmänniskor som inte går att hitta i vilken annan villa som helst.
 
Jag undrar det också. Gården i fråga är ingen lyxbostad utan en helt vanlig hästgård med boningshus i "normal" standard, hagar, belyst paddock, rundcorall, trevligt stall osv, så det finns egentligen inget annat som skulle göra den attraktiv för icke-djurmänniskor som inte går att hitta i vilken annan villa som helst.
Har de bott där länge? De kanske tänker bli djurmänniskor.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
509
· Visningar
25 537
Senast: alazzi
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 164
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 674
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 566
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp