Störiga saker vi stör oss på, del 25

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ologiska stavfel. T ex en person i en inredningsgrupp som ofta skriver om sina funderingar på vad hon ska göra med sitt dinning room, särskilt the dinning area.

Tillägg: Det är möjligt, om än osannolikt, att hon har ett sådant. För hennes skull hoppas jag inte det.

1000004486.png
 
Att sonen blev så arg på den andra sonen att han sulade handen i väggen och gjorde så illa sig att han snubblade till och foten råkade hamna i glasdörren. Foten klarade sig det gjorde inte glasrutan men det är en värdslig sak. Försöka somna lite ifall han behöver skjuts till sjukhuset för handen. Pappan vakar över honom
 
Att sambons jobb ringde in han på utbildning imorgon. Som ska pågå fram till kvällen, vilket gör får skrota planer på äta ute imorgon :banghead:
Är en utbildning som går ut innan han slutar semestern och han måste ha den för att arbeta. Suverän planering av företaget som vanligt :meh:


Nåja, tacksamma över inte dom ringde in han för jobb första veckan i januari när vi åker iväg, det hade vart betydligt värre, puh åtminstone.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
511
· Visningar
25 799
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 165
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 674
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 566
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp