pepp
Trådstartare
Sånt brukar korrigeras automatiskt inom några dagar, finns system som fixar det.
Det låter lovande! hatar att ha pengar på vift.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sånt brukar korrigeras automatiskt inom några dagar, finns system som fixar det.
Samma här. Orkade knappt upp i morse och bara tanken på att gå upp i morgon gör mej gråtfärdigJag är så galet trött. Fattar inte hur jag ska orka jobba imorgon. (Fast det orkar man ju på något sätt ändå..).
Jag gav upp. Får inte igång den.Det är -10 grader ute och jag tänkte sätta igång min kamin också som komplement till vedspisen, men jag får inget drag i den. Jag förvärmer och förvärmer men det drar åt fel håll likförbannat. Har nog hållit på en halvtimme nu och kan fortfarande inte tända.
Har du igång spisfläkt eller ventilation? Om du har det så stäng av.Det är -10 grader ute och jag tänkte sätta igång min kamin också som komplement till vedspisen, men jag får inget drag i den. Jag förvärmer och förvärmer men det drar åt fel håll likförbannat. Har nog hållit på en halvtimme nu och kan fortfarande inte tända.
Nej. Har bara självdrag i huset. Och spisfläkten används inte.Har du igång spisfläkt eller ventilation? Om du har det så stäng av.
Ja det är dumt. Jag brukar panikköpa massage när jag inte kommer på något.Stör mig på att friskvårdspengarna inte får användas till tex löparskor. Man borde väl vara jättetacksam över att folk vill vara utomhus.
I år brann mina pengar inne. Känns surt.
Jag gillar inte alls massage tyvärr.Ja det är dumt. Jag brukar panikköpa massage när jag inte kommer på något.
Nuförtiden köper jag ridlektioner.