Störiga saker vi stör oss på, del 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att julmarknaden är så magiskt i teorin men i verkligen alltid svinkallt och trångt. Så vill man köpa en glögg för att värma sig men vill inte vara utan vantar så länge och den dessutom kallnar snabbt i pytteliten pappmugg så man har hällt i sig den på 3 min och sen är det kallt och trångt igen.
 
Stör mig väldigt mycket på min killes granne just nu. Mötte henne på parkeringen med killen och fick värsta tillsägningen att jag inte får parkera på gatan för att ”det blir svårare för henne att backa ut” (det blir det inte), jag står där för att killen ska ut tidigt imorgon. Det har liksom ett syfte? Blir sen väääärsta pajkastningen mellan dem två om allt möjligt rörande ljud och skit, varav jag suckar och plockar ur mina grejer ur bilen så säger hon ”SUCKA INTE!!!!” Varav jag bara ignorerade henne för det var ju inte mig hon argumenterade med? Sen avslutar tjurtanten med att hon ska ringa polisen? Wtf? Aja, sitter nu inne och väntar väl på att polisen ska komma då? :banghead:
 
När jag skriver på ipad eller iphone så blir första bokstaven automatiskt versal och dubbelt mellanslag gör en punkt efter meningen. Kan inte hitta hur man gör den inställningen på datorn (windows).
Borde väl vara jätteenkelt? :confused:
 
Det är -10 grader ute och jag tänkte sätta igång min kamin också som komplement till vedspisen, men jag får inget drag i den. Jag förvärmer och förvärmer men det drar åt fel håll likförbannat. Har nog hållit på en halvtimme nu och kan fortfarande inte tända.
 
Det är -10 grader ute och jag tänkte sätta igång min kamin också som komplement till vedspisen, men jag får inget drag i den. Jag förvärmer och förvärmer men det drar åt fel håll likförbannat. Har nog hållit på en halvtimme nu och kan fortfarande inte tända.
Jag gav upp. Får inte igång den.
 
Det är -10 grader ute och jag tänkte sätta igång min kamin också som komplement till vedspisen, men jag får inget drag i den. Jag förvärmer och förvärmer men det drar åt fel håll likförbannat. Har nog hållit på en halvtimme nu och kan fortfarande inte tända.
Har du igång spisfläkt eller ventilation? Om du har det så stäng av.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
25 26 27
Svar
522
· Visningar
26 588
Senast: sweep
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 202
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 682
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 590
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Bästa råttgiftet?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp