Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Betalade typ samma förra veckanBatteribytet kostade 2600 kr, fick fakturan nyss.
Kanske har utgått ur sortimentet?Att det verkar vara stört omöjligt att få tag i Jensens Böfhus whiskysås på flaska i butik? Jag har ett behov, nej, ett BEGÄR.
Men vad ska jag ta mig till dååååå?!?Kanske har utgått ur sortimentet?
Men kan ni inte städa och fixa lite när ni har lite och göra?Att ha lite att göra på jobbet.
Jag var verkligen nästan ingenting att göra nu.. Blir stressad och tror att de ska säga upp mig (vilket de inte kommer göra, det kommer bli mer att göra igen efter årsskiftet (hoppas jag)). Jag försöker boka in så mycket jag känner att jag kan men det är svårt..
Jag har redan rensat hela mitt kontor på grejer, finns inte så mycket kvar att städa ut..Men kan ni inte städa och fixa lite när ni har lite och göra?
Stör mig på att messenger inte verkar fungera ordentligt.
Men gud MONICA chilla lite på dina höga hästarEn dömande insändare i GP om föräldrar som tittar på mobilen när de är med sina barn. ”Visa att du har skaffat barn för att du vill vara med dem”. Baserat på att hon ser föräldrar på mornarna som går med vagn och ska lämna på förskolan och alla har mobilen uppe.
Ursäkta Monica, men när barnen är framåtvända i vagnen är det ett utmärkt tillfälle att titta på telefonen för att de tittar rakt fram och således inte märker vad du sysslar med där bak. Utmärkt tillfälle att göra det du behöver. Utöver det är vi med våra barn, jämt, jämt, jämt, jämt. Vi leker, läser, sitter på golvet, gosar, nattar, pratar, pysslar dygnets alla vakna jäkla timmar. Utan paus. Vissa människor lever med ögonen i telefonen men de är nog få och döm inte folk utan att veta TACK.
En dömande insändare i GP om föräldrar som tittar på mobilen när de är med sina barn. ”Visa att du har skaffat barn för att du vill vara med dem”. Baserat på att hon ser föräldrar på mornarna som går med vagn och ska lämna på förskolan och alla har mobilen uppe.
Ursäkta Monica, men när barnen är framåtvända i vagnen är det ett utmärkt tillfälle att titta på telefonen för att de tittar rakt fram och således inte märker vad du sysslar med där bak. Utmärkt tillfälle att göra det du behöver. Utöver det är vi med våra barn, jämt, jämt, jämt, jämt. Vi leker, läser, sitter på golvet, gosar, nattar, pratar, pysslar dygnets alla vakna jäkla timmar. Utan paus. Vissa människor lever med ögonen i telefonen men de är nog få och döm inte folk utan att veta TACK.
En dömande insändare i GP om föräldrar som tittar på mobilen när de är med sina barn. ”Visa att du har skaffat barn för att du vill vara med dem”. Baserat på att hon ser föräldrar på mornarna som går med vagn och ska lämna på förskolan och alla har mobilen uppe.