Hosta. Jag vet att kroppen är duktig men det är lite jobbigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast fråga är väl bra man kan ju fått återbud?Folk som tror att man ska kunna hjälpa till fast dom inte har bokad tid.
Jo, men att åka till en mottagning och förvänta sig att få hjälp fast man inte har tid bokad och sen bli sur när man inte kan få hjälp är ett jäkla otyg.Fast fråga är väl bra man kan ju fått återbud?
Ja acceptera att man får vänta om ingen tid finns självklartJo, men att åka till en mottagning och förvänta sig att få hjälp fast man inte har tid bokad och sen bli sur när man inte kan få hjälp är ett jäkla otyg.
Det är inte bara din hjärna, fel meningsbyggnad.Nu har det gått flera dagar och jag har fortfarande inte slutat störa mig på den här skylten:
Visa bifogad fil 107393
Vad gör ordet "tillåten" där? Det makear ingen sense, på ren svenska!
Eller gör det det? Är det bara min hjärna som kört fast?
Låter jättekonstigt. Känns som oideomatisk svenska.Nu har det gått flera dagar och jag har fortfarande inte slutat störa mig på den här skylten:
Visa bifogad fil 107393
Troligtvis inte inlagt i google translate än.Låter jättekonstigt. Känns som oideomatisk svenska.
Vad är det för fel på det enkla och tydliga ordet rökrum?
Finns det ingen anställd människa på hela anläggningen som kan svenska?Troligtvis inte inlagt i google translate än.
Men Mineur nu börjar ju jag störa mig på den där skylten! Är det tillåtet att bara stafetta över sin störning sådär? Moderator!Nu har det gått flera dagar och jag har fortfarande inte slutat störa mig på den här skylten:
Visa bifogad fil 107393