R
Raderad medlem 68338
Just halvsidesgrejs kan ju vara überdumt. Var rädd om dig.
Jag har lupus och jag undrar om det är pga det. Men oklart, det brukar kanske inte uppträda sådär just halvsides-aktigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just halvsidesgrejs kan ju vara überdumt. Var rädd om dig.
Jag håller med om att vissa grupper är väldigt underhållande. Det roligaste jag hittills sett i vår lokala Facebookgrupp, var när min far flyttade in i sin stuga utanför byn och hade slarvat lite med lastsäkringen på släpvagnen och råkade tappa en resväska i en skarp kurva. Ojojoj! Folk trodde, på fullaste allvar, att det kunde vara någon som dumpat väskan där med flit och att den troligtvis innehöll en BOMB! Så det skulle rapporteras till polisen och folk uppmanades att hålla sig långt ifrån väskan, IFALL bomben skulle explodera.Högt på listan ligger inte helt otippat grupper som "Vi som bor på Östermalm" Denna grupp ger dock ett högt underhållningsvärde många gånger tex när de varnar folk för gamla tanter med rullator "som tar kontakt med barn" (tanten pratade om sin katt och kunde knappt röra sig ur fläcken. Eller när de trodde att ngn båt tillhörde en rysk oligark som spionerade på Östermalm (det var ett gäng snubbar på väg till mallis på semester).
Men det finns fler grupper, tex ngn om inredning och renovering. Här är det också stort drama! För ngn dag sen startade ngn en tråd om att hens tråd var borttagen. Visade sig att den inte var det. Men diskussionen hann likväl spåra ut haha
Det kan absolut vara pga sle, men det är ändå npt du bör kolla upp! Det är ju liksom inte en okej grej att gå omkring med även om.man har sle.Jag har lupus och jag undrar om det är pga det. Men oklart, det brukar kanske inte uppträda sådär just halvsides-aktigt.
Det kan absolut vara pga sle, men det är ändå npt du bör kolla upp! Det är ju liksom inte en okej grej att gå omkring med även om.man har sle.
Ring sjukvården imorgon bitti människa!Jag har lupus och jag undrar om det är pga det. Men oklart, det brukar kanske inte uppträda sådär just halvsides-aktigt.
Jag brukar må bättre om jag får pratat ur mig när det hänt nått jobbigt på jobbet (eller utanför med för den delen). Om du funkar lika kanske du ändå kan ventilera med en kollega en stund, även om hen inte har samma behov?De sa att de släpper sånt när de tagit det vidare uppåt. Så får lita på det.
Har pratat endel om det idag, men kan inte förklara för dom varför det var extra jobbigt för mig. Men tänkte ta upp det med min psykolog nästa vecka.Jag brukar må bättre om jag får pratat ur mig när det hänt nått jobbigt på jobbet (eller utanför med för den delen). Om du funkar lika kanske du ändå kan ventilera med en kollega en stund, även om hen inte har samma behov?
En gång hade jag av olika anledningar en hyrbil då jag hälsade på i mina gamla hemtrakter. Jag fick ett infall att kolla en liten väg till en liten by ute i skogen, mest bara för att jag inte varit där på en herrans massa år, och ville se hur det ser ut där nu.Jag håller med om att vissa grupper är väldigt underhållande. Det roligaste jag hittills sett i vår lokala Facebookgrupp, var när min far flyttade in i sin stuga utanför byn och hade slarvat lite med lastsäkringen på släpvagnen och råkade tappa en resväska i en skarp kurva. Ojojoj! Folk trodde, på fullaste allvar, att det kunde vara någon som dumpat väskan där med flit och att den troligtvis innehöll en BOMB! Så det skulle rapporteras till polisen och folk uppmanades att hålla sig långt ifrån väskan, IFALL bomben skulle explodera.
Har du någon du kan prata och bolla tankar och känslor kring det inträffade med?Hänt en för mig sjukt jobbig grej på jobbet. Mina kollegor kunde släpps det snabbt, men jag sitter här skärrad.
Jag stör mig på att jag inte kan skaka av mig saker på samma sätt.
Min psykolog som tur är. Ska dit om en vecka, men funderar på att ringa honom imorgon. Finns risk att det händer igen imorgon, även om vi då har en handlingsplan för det som vi pratat med chefen och kollegorna om. Så det känns tufft.Har du någon du kan prata och bolla tankar och känslor kring det inträffade med?
Lyft det högre. Kolla med skolchefen och nån skolpolitiker.Skolan här i byn
Förbannade klappträn till personal!
När mitt barn blir utsatt för saker, oftast av samma unge, då händer inte ett skit. Varken från lärare eller rektor, de kör bara med att "de ska prata med barnen" och påstår att de "agerar direkt" när något händer. Ändå får inte vi veta något förrän VI kontaktar skolan när vi får hem ett ledset barn. Men om mitt barn sedan blir arg och säger ifrån, ja DÅ jäklar kommer det mail på sekunden och allt skylls på mitt barn och hen framställs som rena ligisten.