Svin. Jag är den snålaste person jag känner men jag prioriterar att lägga pengar på att fira personer som betyder något. Inte nödvändigtvis med dyra presenter vid varje möjligt tillfälle men det finns definitivt mer utrymme att ge "lyx" till väl valda andra än till mig själv. Grattis till dig som inser att det är fel på honom, inte dig.Känner att jag måste skriva upp en sak jag stör mig på.
Jag har antagit att min biologiska pappa har dålig ekonomi och därför inte brytt mig över att jag inte har fått en enda julklapp eller födelsedagspresent på typ 20 år. Han har uppepå detta glömt bort min födelsedag upprepade gånger TROTS att han fyller år dagen efter mig... Så det är ju inte så svårt att hålla reda på.
Hur som helst. Vi pratade häromdagen och han var så stolt att över att han inte hade ett enda lån förutom 200 000 i bottenlån på huset. För några veckor sedan köpte han en fyrhjuling. Kontant. För 104 000 kr.
Alltså, visst att jag är 35 nu. Men vad fan, något symboliskt kan man väl få iaf? När det uppenbarligen inte är pengarna som saknas. Ett julkort åtminstone? Nä. Ingenting.