Websidor med cookie-godkännande-dialog där varenda alternativ är förifyllt som opt-out... Så om man inte vill ha kakor behöver man aktivt klicka på 10-15 knappar, istället för att där finns en övergripande "neka allt" knapp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har en pott till massage och en annan till träningJa det är dumt. Jag brukar panikköpa massage när jag inte kommer på något.
Nuförtiden köper jag ridlektioner.
Badkort kanske.Jag gillar inte alls massage tyvärr.
Och tycker att ett par skor hade varit toppen.
Åh nej, stackars er!Vi har en pott till massage och en annan till träning
Och våra kvitton måste vara inskickad 31 oktober... Tydligen pga regler från skatteverketÅh nej, stackars er!
Apropå friskvårdsbidrag så funkar ju även diverse träningsappar, typ Runkeeper, Strava, olika finessprogram osv. Jag löpte löpkurs ett år också.
Det låter underligt. Vi har 2 december, men det har nog mer med organisationens arbetsflöde att göra. Syrran kan skicka in i mellandagarna har jag för mig.Och våra kvitton måste vara inskickad 31 oktober... Tydligen pga regler från skatteverket
Vi har inget badhus och jag avskyr att bada.Badkort kanske.
Och våra kvitton måste vara inskickad 31 oktober... Tydligen pga regler från skatteverket
Och vi 5 december, låter konstigt att skatteverket har synpunkter på det.Det låter underligt. Vi har 2 december, men det har nog mer med organisationens arbetsflöde att göra. Syrran kan skicka in i mellandagarna har jag för mig.
Det låter underligt. Vi har 2 december, men det har nog mer med organisationens arbetsflöde att göra. Syrran kan skicka in i mellandagarna har jag för mig.
Vi har Benify som hanterar våra kvitton, kanske deras handläggningstider som påverkar?Och vi 5 december, låter konstigt att skatteverket har synpunkter på det.
Så gick skf ut med också.Och vi 5 december, låter konstigt att skatteverket har synpunkter på det.
Så störigt - vad hände med privacy by default, liksom.Websidor med cookie-godkännande-dialog där varenda alternativ är förifyllt som opt-out... Så om man inte vill ha kakor behöver man aktivt klicka på 10-15 knappar, istället för att där finns en övergripande "neka allt" knapp.
Blir det inte som opt-in då?Websidor med cookie-godkännande-dialog där varenda alternativ är förifyllt som opt-out... Så om man inte vill ha kakor behöver man aktivt klicka på 10-15 knappar, istället för att där finns en övergripande "neka allt" knapp.
Jag ser det som opt-out från åtagandet/belastningen så att säga, man är per default "in".Blir det inte som opt-in då?
Okej förstår hur du menarJag ser det som opt-out från åtagandet/belastningen så att säga, man är per default "in".