Störiga saker vi stör oss på, del 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oj vad ”fint” ….
(Det är en originalport från tidigt 1920-tal som asen förstört)

46E5C794-DE37-4FF2-80D0-9541D4A42FC0.jpeg
 
Ja men nu går det bra. Jag lyckades precis förstöra dragkedjan på min uhip-kappa :arghh: Den har kärvat ett tag och nu gav den upp och jag hade även sönder den. Suck. Nu har jag ingen vinterjacka. Har bara tunnare jackor och jag är extremt frusen. Har inte råd just nu med en ny. Jag kommer frysa ihjäl alternativt så kommer jag inte kunna röra mej pga jag kommer få ha orimligt många lager kläder :arghh: Det ska dessutom bli kallare i veckan som kommer :meh:
Byt dragkedja eller sy i knappar :idea: !
 
Knappar kommer inte att fungera så jag behöver ny dragkedja. Om det går att få tag i en sån tvådelad.
Kan lägga till att jag precis har fixat en trasig dragkedja där det inte tog stopp som det ska i överkanten. Så får du inte exakt rätt längd går det att klippa av och ordna med egna lösningar.
 
Att mitt situationship skaffat flickvän. Har så mycket självhat och ångest inför detta, och blir galen på mig själv då om jag ser på honom rent objektivt utan några känslor så är han ungefär 0% vad jag önskar av en pojkvän. Han är sexistisk, vi delar egentligen inte mycket politiskt, vi låg sista gången tre dagar innan han blev tillsammans med sin tjej och det var okej för "han var ju inte otrogen för de var inte tillsammans" (även här kanske vi helt enkelt inte delar definition av otrohet, fine, de var inte tillsammans när det hände, men om jag någonsin hittar någon jag är tillräckligt bra för så hoppas jag verkligen inte att de ligger runt fram till den exakta dagen vi blir tillsammans typ), i princip alla mina vänner hatar honom, han har utnyttjat mig flera gånger... Men ändå sitter jag här förstörd över något han aldrig kommer vara.

Sitter och har typ ett mantra i huvudet där jag bara babblar upp allt som är fel på honom, och allt med henne jag aldrig vill vara; typ blyg, fnittrig, inte vågar ha åsikter och ser ut att gå sönder om man råkar nysa i närheten av henne (jag vet, borde inte klanka ned på henne, men just nu är det vad jag behöver för att inte spä på mitt självhat över hur perfekt jag tycker att hon är, och hur totalt klappkass jag tycker att jag själv är).
 
Stör mig för tillfället på min sambo som ”bokade in” att vi skulle åka på julmarknad idag. Trots att jag 1. Sagt att jag måste plugga och 2. Inte tycker om julmarknader. Det sjuka i allt är väl att han är, om möjligt, ännu mera Grinch än vad jag är, så varför han fick för sig att vi skulle på julmarknad fattar jag inte.

Jaja, nu har han och barnet iaf åkt på den där julmarknaden och jag ska få plugga i lugn och ro. Slutet gott.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
25 26 27
Svar
522
· Visningar
26 588
Senast: sweep
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 202
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 682
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 590
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Bästa råttgiftet?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp