Nu ?Flugor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu ?Flugor.
Ja, av någon anledning är mitt hus fullt av dem varenda dag. Misstänker den milda hösten, aldrig haft det såhär innan.
Våra förlovningsringar kostade typ 800. Diamantborstat silver.Stör mig på att en person störde sig på att jag skrev att min förlovningsring blev både mindre och billigare än tänkt pga. Att jag har smala fingrar? Är tydligen en humble brag att skriva det
Själv ville man bara få fram poängen att inte alla kräver en förlovningsring för tre månadslöner med stenar stora som halva fingret för att tacka ja när förlovningsfrågan kommer
Är det bara jag som tror jag skulle bli rånad om jag sprang runt med svindyra ringar på fingrarna?Våra förlovningsringar kostade typ 800. Diamantborstat silver.
Jag tycker att de är skitsnygga men förmodligen borde vi ha tagit vitguld och betalat 15 ggr mer om det hade varit äkta kärlek.
Ajdå. Inte från när ni bar spån?Stör mig på att jag har ont på höger sidan typ under revbenen
Nä det var nått övergående. Gjorde ont i igårkväll men nu gör det inte ont så hoppas det är bortaAjdå. Inte från när ni bar spån?
Ja får om enstaka fortfarande.Ja, av någon anledning är mitt hus fullt av dem varenda dag. Misstänker den milda hösten, aldrig haft det såhär innan.
Vi har också en massa. Plötsligt ramlar det ner någon halvsovande en från nåt skrymsle. Eller så vaknar de lagom tills man ska sova. Har aldrig haft så många i november tidigare. Så varmt...Ja får om enstaka fortfarande.
Gissar att de söker vintervila i det här gamla timmerhuset. Soliga dagar kan det vara tiotals i ett fönster, men det är tidigare på hösten
Så konstigt. Jag bor ju också(?) i söder men jag har inte sett mer än någon enstaka på väldigt länge.Ja, av någon anledning är mitt hus fullt av dem varenda dag. Misstänker den milda hösten, aldrig haft det såhär innan.
Ja, kärlek mäts såklart endast i materiella ting! Ju dyrare ring, desto längre är man giftaVåra förlovningsringar kostade typ 800. Diamantborstat silver.
Jag tycker att de är skitsnygga men förmodligen borde vi ha tagit vitguld och betalat 15 ggr mer om det hade varit äkta kärlek.
Attans de var där felet va!! Skilsmässan berodde på våra billiga ringar..Ja, kärlek mäts såklart endast i materiella ting! Ju dyrare ring, desto längre är man gifta
Självklart.Ja, kärlek mäts såklart endast i materiella ting! Ju dyrare ring, desto längre är man gifta