Störiga saker vi stör oss på, del 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att en person störde sig på att jag skrev att min förlovningsring blev både mindre och billigare än tänkt pga. Att jag har smala fingrar? Är tydligen en humble brag att skriva det 😂

Själv ville man bara få fram poängen att inte alla kräver en förlovningsring för tre månadslöner med stenar stora som halva fingret för att tacka ja när förlovningsfrågan kommer 😂
Våra förlovningsringar kostade typ 800. Diamantborstat silver.
Jag tycker att de är skitsnygga men förmodligen borde vi ha tagit vitguld och betalat 15 ggr mer om det hade varit äkta kärlek.
 
Våra förlovningsringar kostade typ 800. Diamantborstat silver.
Jag tycker att de är skitsnygga men förmodligen borde vi ha tagit vitguld och betalat 15 ggr mer om det hade varit äkta kärlek.
Är det bara jag som tror jag skulle bli rånad om jag sprang runt med svindyra ringar på fingrarna?
 
Stör mig på att det står nyhet när det inte är första året dom finns.
F903F4B9-C923-40D4-A326-98210C2AF79A.webp
 
Just nu stör jag mig på min sambos tvångstankar om att han måste packa upp ALLT så fort han kommer innanför dörren. Jag hade bråttom på toa efter vår shoppingtur och när jag var klar, hade han packat upp mina påsar. Dvs även sin icke inslagna julklapp. Kul! Där var den överraskningen förstörd. Hade han väntat 2 minuter, hade jag tagit hand om dem och gömt det som behövde gömmas. Men nä. Julstämningen rann ur mig lite...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
25 26 27
Svar
534
· Visningar
26 823
Senast: Elo
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 204
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 682
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 591
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp