Störiga saker vi stör oss på, del 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska byggas om lite på jobbet men som vanligt involveras inte vi som jobbar där annat än att vi får säga önskemål. Att det är vi som vet vad vi behöver storleksmässigt på möblerna och var spelar ingen roll. Personen som tar fram förslagen har inte jobbat inom vården heller... varför kan aldrig vi som jobbar på platsen få välja hur det ska bli :banghead:
 
Ska byggas om lite på jobbet men som vanligt involveras inte vi som jobbar där annat än att vi får säga önskemål. Att det är vi som vet vad vi behöver storleksmässigt på möblerna och var spelar ingen roll. Personen som tar fram förslagen har inte jobbat inom vården heller... varför kan aldrig vi som jobbar på platsen få välja hur det ska bli :banghead:
JAAAA!! Skulle jag kunna dubbelgilla ett inlägg så skulle jag göra det nu. Otaliga gånger när det varit renoveringar och nybyggnation på arbetsplatsen så har vi påpekat att det ju är vi som ska jobba där som borde få säga till om vad som fungerar och inte.

Men tror ni att det fungerar så? Nej.
Jag förstår ju att inte alla kan få sina önskemål uppfyllda, men när man slår helt dövörat till de som vet vad ett utrymme ska användas till, ja då står man sedan där med oändamålsenliga uttrymmen som måste göras om, eller i värsta fall lämnar outnyttjade, och det är dyra kvadrater det.
 
JAAAA!! Skulle jag kunna dubbelgilla ett inlägg så skulle jag göra det nu. Otaliga gånger när det varit renoveringar och nybyggnation på arbetsplatsen så har vi påpekat att det ju är vi som ska jobba där som borde få säga till om vad som fungerar och inte.

Men tror ni att det fungerar så? Nej.
Jag förstår ju att inte alla kan få sina önskemål uppfyllda, men när man slår helt dövörat till de som vet vad ett utrymme ska användas till, ja då står man sedan där med oändamålsenliga uttrymmen som måste göras om, eller i värsta fall lämnar outnyttjade, och det är dyra kvadrater det.
Exakt! Det hen vill ha vore dessutom att återgå till en grej vi tog bort för några månader sedan för det inte funkade :cautious: Hoppas chefen nekar det förslaget. O i dagsläget har vi förvaringslådor inuti skåpen för de är så djupa o saker åker bakom allt annat. Personen har ingen aning om djupet på skåpen hen lagt i förslaget, aldrig återkopplat nåt när jag frågar heller :meh:
Skulle personalen få säga till och tas på allvar skulle det bli bra på en gång!
 
Stör mig på att en person störde sig på att jag skrev att min förlovningsring blev både mindre och billigare än tänkt pga. Att jag har smala fingrar? Är tydligen en humble brag att skriva det 😂

Själv ville man bara få fram poängen att inte alla kräver en förlovningsring för tre månadslöner med stenar stora som halva fingret för att tacka ja när förlovningsfrågan kommer 😂
 
Hos läkaren med dottern, som har liknande besvär som jag har haft i många år och medicineras för.
Läkaren frågar om jag ger av min, receptbelagda, medicin till dottern :crazy::confused:
Så knäpp är jag ändå inte. Gör folk så? :nailbiting:
När jag var i tonåren och hade infernalisk mensvärk så gav mamma mig av sina starka värktabletter, minns inte namnet men tror inte de var för mensvärk.
 
Läkare som inte läser journal eller det korta meddelandet med önskan om blodprov för att kunna förnya levaxinreceptet.

” TSH är svårvärderad. I Cosmic finns inga TSH/T4 värden som skulle tala för regelrätt hypotyreos. På sin höjd kan det röra sig om subkliniskt hypotyreos. ”

😬
 
Stör mig på min spegel vid förardörren på bilen. Den verkar få tuppjuck när jag ska ändra den, funderade på varför den var vinklad som den var. Så ”startade” den (gammal bil, från 2012), o den vinklade upp o ner o sidorna hit o dit utan jag ens styrde den 😂😂 gav upp körde iväg.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
26 27 28
Svar
545
· Visningar
27 202
Senast: MCP
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 207
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 683
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 591
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp