Störiga saker vi stör oss på, del 36.

Jag försöker inte ens när det gäller taligenkänning längre, utan brukar bara upprepa samma ord (t.ex. "operator") flera gånger tills den till slut ger upp och kopplar mig till en faktisk människa. Det brukar funka!
Man kunde välja mellan tyska och engelska men jag valde inte engelska. Men efter ett antal försök så bytte roboten till engelska, precis som om det skulle gå bättre.
 
Jag har sen länge bilden klar för mig, det sämsta en kvinna kan vara är rund/tjock. Nu är jag det själv, och vägrar av princip banta.
Det kan störa mig rejält hur mycket tid och energi folk lägger på att diskutera vikt, bantning, träning, osv. Jag vill ju prata böcker, släktforskning, mat och annat skoj :) !

/bettysmatte, som också är lite åt det rundare hållet men inte så det stör anvädningen av kroppen (eller knoppen heller för den delen) :D !
 
Stör mig ännu mer på min arbetssituation idag efter att ha pratat med en kollega och fått veta saker jag inte visste innan.
Känner mig särbehandlad och mindre värd. :(
Hu, tappade verkligen lusten för allt nu.
Stör mig ännu mer på min arbetssituation idag efter att ha pratat med en kollega och fått veta saker jag inte visste innan.
Känner mig särbehandlad och mindre värd. :(
Hu, tappade verkligen lusten för allt nu.
Inte ok någonstans!😡
 
Jag försöker inte ens när det gäller taligenkänning längre, utan brukar bara upprepa samma ord (t.ex. "operator") flera gånger tills den till slut ger upp och kopplar mig till en faktisk människa. Det brukar funka!
Jag gav upp när jag ringde polisen senast och den där taligenkänningen inte fattade ett skit. Jag talade långsamt och tydligt och pratar någon blandning mellan sörmländska och stockholmska. Någon slags "rikssvenska" och ingen extrem dialekt som grötar till orden eller så.
Tillslut sa jag bara NEJ argt flera gånger och då gav den upp och kopplade mig till växeln. :angel:
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 163
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 672
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 566
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
128 785
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp