Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut! Det blir du som får sms-aviseringen men det är ju bara att skicka den vidare sen när det anläntDet kanske man skulle kunnat göra?
Ouch!Slant med osthyveln och hyvlade mej i handleden. Jag höll i osten när jag skulle hyvla, om nån undrar hur det gick till. Skitklantigt. Alla tröj och jackmuddar ligger emot och det svider som satan trots plåster.
Jag vet iaf hur jag ska välta internet om lusten någonsin faller över mig.
En bild på en rund, medelålders, rasifierad kvinna med hår under armarna och kanske lite läpphår, med för många eller för få barn som står och ser ut att vara glad och nöjd med tillvaron
Stör mig enormt på att jag lyckades snubbla på en trottoarkant när jag var ute med hundarna igår morse. Skrapade upp knogarna rätt rejält så var tvungen att tvätta av mig när jag kom in vilket ledde till att jag var tre minuter sen till jobbet. Istället för att fråga om det hade hänt något så hade min chef sjukt sunkig attityd mot mig hela dagen. Jag har verkligen aldrig kommit sent innan. Jag är snarare alltid ca 10 min tidig.
Så nu stör jag mig på att min chef är en rövhatt och att jag har sjukt ont i händerna. Inte så lätt att gå med tre hundar när händerna är helt såriga.
Det där stör mig något enormt... ja, jag är inte med i något fack men jag är medveten om vad det valet innebär och skulle inte grina över det om jag hamnar i en situation där jag hade behövt facket.
Har inte tänkt klart kring det hela, men ibland önskar jag att även facket hade en spärr likt a-kassan: Du får bara hjälp efter x-antal medlemsmånader...@sjoberga hade väl lyssnat på en intervju med någon när det var kris som hade gått med i facket när han var på väg att förlora jobbet och tänkte gå ur så fort han fått ett nytt jobb.
Det finns typ en karensmånad för problem om man går med i facket.Har inte tänkt klart kring det hela, men ibland önskar jag att även facket hade en spärr likt a-kassan: Du får bara hjälp efter x-antal medlemsmånader...
Dock kan jag förstå att det finns massa nackdelar på en sån lösning också.
Ah, det visste jag inte. Gick med i facket som student och sen har det bara rullat på, så minns inte riktigt såntDet finns typ en karensmånad för problem om man går med i facket.
Just för att folk inte ska gå med och sen ur när de fått nytt jobb
Kanske inte alla fack som har det dock
Varit med i facket sen jag började studera.Ah, det visste jag inte. Gick med i facket som student och sen har det bara rullat på, så minns inte riktigt sånt
Oj, det har jag aldrig varit med om! Då har jag ändå varit med i ganska många fack, If Metall, Kommunal, Seko två olika branscher, och nu Naturvetarna. Har bytt beroende på bransch och ingen har frågat nånting mer än typ arbetsplats (så jag hamnat i rätt avdelning).Jag stör mig på att det är så krångligt att gå med i facket.
A-kassan var inga problem! Men facket hade ungefär tusen följdfrågor