Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu stör jag mig på hur sjuuukt dyrt det är att gå på konsert i Liverpool, hur fan har folk råd?! Så nä, det blev inga biljetter.Sitter och ska försöka fixa biljetter till en konsert utomlands. Kommer på efter en stund att landet ifråga ligger en timme efter så jag sitter och refreshar sidan helt i onödan en timme för tidigt
Pissväder!
Här har det gjort det i över ett dygn nu."Piss" är verkligen ordet, det smattrar som f-n på rutorna just nu
Tja man kanske kunde stå ut med formuleringen OM inte den ursäkten användes alltför ofta IRL ("hon tvingade mig genom sitt ointresse" "She wouldn't put up") och om vi inte hade haft problemet med halvgalna "incels"På de här meningarna, som återfinns på första sidan av en bok jag fick av en kompis i födelsedagspresent:
Visa bifogad fil 154738
Alltså ursäkta mig men att kvinnan (eller mannen, för den delen, men naturligtvis väljer man att utmåla kvinnan som "problemet" ) drar sig undan intim kontakt i ett förhållande gör väl för helvete inte att det är fritt fram för mannen att vara otrogen? Guuud vad upprörd och illamående jag blir av sådant här, och vad trött jag blir på att sex/intimitet ständigt framställs en jävla rättighet för alla världens män och får de inte det behovet tillfredsställt så borde man inte höja på ögonbrynen ifall de väljer att vara otrogna (eller göra något ännu värre).
Visst är det väldigt problematiskt formulerat, det är väl inte bara jag som feltolkar eller överreagerar?
(och ja, det verkar vara en skitbok på flera sätt men eftersom jag fick den av en kompis som sa att hon ääälskade den så känner jag ändå att jag ändå måste ge den en chans. Den är för övrigt skriven av två kvinnliga författare, vilket gör saken ännu värre.)
Han ska tydligen ha en riktigt pissig behandling av henne i böckerna.Appropå att reta sig.
Det finns något som heter Bridgerton och i sagda Bridgerton har en "fet" flicka tydligen blivit ihop med en "snygg snubbe". Hela internet (ja, inklusive en del som identifierar sig som kvinnor) blev tydligen jätteupprörda. För det var enormt overkligt. Han skulle aldrig bli ihop med henne! Aldrig. Även seriösa källor tog tillfället i akt och diskuterade par med olika vikt. Detta ska tydligen vara paret:
Visa bifogad fil 154739
I min värld varken särskilt "fet" eller särskilt "snygg"
Tycker dom passar bra ihop. Fin kemi tillsammans har dom också.Appropå att reta sig.
Det finns något som heter Bridgerton och i sagda Bridgerton har en "fet" flicka tydligen blivit ihop med en "snygg snubbe". Hela internet (ja, inklusive en del som identifierar sig som kvinnor) blev tydligen jätteupprörda. För det var enormt overkligt. Han skulle aldrig bli ihop med henne! Aldrig. Även seriösa källor tog tillfället i akt och diskuterade par med olika vikt. Detta ska tydligen vara paret:
Visa bifogad fil 154739
I min värld varken särskilt "fet" eller särskilt "snygg"
Blev akuten för mig ändå för en koll. Och smärtlindring om intet annat.Diffus smärta i ryggen/mage. Kom huxflux när jag låg i soffan. Kan dock inte säga vart det kommer ifrån. Mage, menssmärtor eller efterdyningar från när jag jobbat ute och blev blöt i kallt i regnrusket igår? Eller bara slut då jag sovit dåligt senaste dagarna på allt.
Påminner lite om när jag hade njursten för flera år sedan men det hoppas jag verkligen inte det är igen...
Finns det verkligen inget annat du kan livnära dig på ett tag?Min arbetssituation.