Att AI-chattar som Copilot och ChatGPT så frekvent ger stensäkra - men totalt felaktiga - svar på rena faktafrågor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att AI-chattar som Copilot och ChatGPT så frekvent ger stensäkra - men totalt felaktiga - svar på rena faktafrågor.
Varför ?? Har du inga fasta rutiner som hjälper dig att hålla ett normalt sömnschema?Att jag varit vaken i mer än 30 timmar. Tror jag eller om det är fler är helsnurrig
Varför ?? Har du inga fasta rutiner som hjälper dig att hålla ett normalt sömnschema?
Det låter både besvärligt och oroväckande!Av olika skäl är mina rutiner just nu totalt upp och ner.
Fanns förr, men de la ned köket och rev det till fördel för (äckliga) matlådor från Västerås.Närmaste sjukhus har kanske en personalreastaurang som även allmänheten kan äta på? Gillar själv att gå dit ibland, trevligt att få maten serverad! Eller ja, nästan på serverad då
Tänker alltid detsamma!Stör mig på lyktstolparna mitt i allt det vackra
Visa bifogad fil 154707
Jag är nog lite konstig men just dessa lyktstolpar tycker jag är ganska finaStör mig på lyktstolparna mitt i allt det vackra
Visa bifogad fil 154707
Verkligen vackra!Jag är nog lite konstig men just dessa lyktstolpar tycker jag är ganska fina
Fast dessa är riktigt vackra:
Visa bifogad fil 154712