Störiga saker vi stör oss på, del 36.

Mailade ett företag med tre väldigt specifika frågor. Fick ett goddag yxskaft till svar, så jag ringde upp. Personen jag pratade med blev arg O_o och menade att hen redan hade svarat på frågorna i mailet. Men några svar har jag då inte fått.. Skiter i att köpa deras tjänster nu.
Man kunde nästan tro att du mailat mitt jobb.
Både min och kollegans mail var öppet samtidigt i den gemensamma datorn i dag, så jag råkade se vad hon skickat till en kund som ställde frågor.
Och det var en sådan rotvälska med egentligen ingen information. Jag är inte längre förvånad över varför kunder ringer och frågar om de kan få tala med mig.
 
Jaa, där sa du något! Det kanske har med temperaturen att göra? Intressant eftersom saker ju oftast smakar mer när de värms upp, så på det viset är det ju inte logiskt alls, men det är mycket som inte är logiskt här i livet 🤷‍♀️
Är det inte därför man ska ha i koriander sist när man lagar mat? För smaken är lättflyktig när det värms upp. Har jag lärt mig iaf tror jag.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 034
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 552
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 429
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
128 671
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp