Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det blir så tokigt, förnuftet säger ju att antingen svarar de " Nej tyvärr, vi kan inte åta oss uppdraget" eller "Javisst, det går bra, skulle det funka att göra si och så?"
Men mitt inre är säker på att svaret blir "Nämen skärp dig, hur kan du tro att vi ska börja fixa med något sådant, vi har aldrig hört maken till dum idé, det här kommer vi att läsa upp på kaffepausen som underhållning"
Vilket inget företag i världshistorien gjort med en rutinförfrågan
Oj, bra att veta, då ska jag inte köpa bröd hos tyska bagerierPå tyska bagerier kan man visserligen få den känslan att man gjort dem något förnär genom att med sin blotta närvaro antyda att man skulle vilja köpa bröd. Man kommer och stör, de har bättre saker för sig, och man är, på alla plan som räknas, en komplett idiot. (Detta förmedlas med frågan "Något annat?" i samma tonfall som man vanligtvis uttalar sina allra grövsta förolämpningar.)
Men jag gissar att det inte var det det handlade om här, så jag hoppas att du kan ge förnuftet tolkningsföreträde
Jo! De har det absolut bästa brödet! Så det är absolut värt det. Jag ser det som en modern hjältesaga i liten skala – besegra draken, få skatten liksom.Oj, bra att veta, då ska jag inte köpa bröd hos tyska bagerier
Mhm, det där har jag upplevt. Kanske för att motbevisa stereotypen att all vegansk mat är smaklös, så går folk för långt åt andra hållet?Att all vegansk mat är stark som standard. Bara för att jag är vegan vill jag inte ha min munhåla sönderbränd, tack.
Jag hittar ingen tråd för hästar födda 2018. Och jag orkar inte riktigt starta en ny bara för min häst. Störigt till tusen. I-landsproblem så det bara skriker om det!
Jag tycker det verkar vara en grej på ställen som har typ ett veganskt alternativ och en massa kött. Att de liksom inte vet hur de lagar god vegansk mat så de öser på med chili för att dölja sin oförmågaMhm, det där har jag upplevt. Kanske för att motbevisa stereotypen att all vegansk mat är smaklös, så går folk för långt åt andra hållet?
De har ofta väldigt gott bröd. VäldigtOj, bra att veta, då ska jag inte köpa bröd hos tyska bagerier
Veterinären har frågat mig om jag tagit av kattens metacam en gång.Hos läkaren med dottern, som har liknande besvär som jag har haft i många år och medicineras för.
Läkaren frågar om jag ger av min, receptbelagda, medicin till dottern
Så knäpp är jag ändå inte. Gör folk så?
Exakt min erfarenhet. De som inte kan laga vegetarisk mat tar antingen till köttbuljong hej bli sjuk en vecka eller så kryddar de så att det är omöjligt att äta. Av de två föredrar jag trots allt det andra alternativet. Då kan jag lämna tillbaka maten eftersom den är oätlig utan att bli sjuk och gå någon annanstans.Jag tycker det verkar vara en grej på ställen som har typ ett veganskt alternativ och en massa kött. Att de liksom inte vet hur de lagar god vegansk mat så de öser på med chili för att dölja sin oförmåga
Japp. Så gör folk. Det är en av orsakerna till att den boostande livräddaren för många med kronisk smärta dvs. alvedon 665 drogs in. Folk tog den som vanlig alvedon och blev allvarligt förgiftade. Tack för det puckon! Det är inte heller ovanligt att folk tar andras överblivna antibiotika. Självklart utan att kolla upp om antibiotika behövs och självklart utan att det finns möjlighet att slutföra kuren så spär vi på antibiotikaresistensrisken lite till. Starkare smärtlindring delas också ut som godis. När sambon blev sjuk i influensa på jobbet gav hans kollega honom citodon Såklart utan att ha en aning om det är en lämplig medicinering för just den individen. Sambon tog den dock inte.Hos läkaren med dottern, som har liknande besvär som jag har haft i många år och medicineras för.
Jag röstar för att de fråntas sina uppdrag och sen utvisning pga bristande vandel.DN har en artikelserie om folkbokföringsbrott - alla dessa politiker som "råkat" bokföra sig på feladress för att maximera sina traktamenten etc varför riskerar inte de två års fängelse?
Jodå jag blev erbjuden att ge dottern sin kusin astmamedicin innan hon var utred. Tack men nej tack av många orsaker men kusinen hade andningsmask inte så trevligt kanske.Hos läkaren med dottern, som har liknande besvär som jag har haft i många år och medicineras för.