R
Raderad medlem 68338
Stör mig på enorm huvudvärk. Gissningsvis självförvållad då jag drack avation vid 02.00. Kroppen fick säkert ngn slags chock då jag knappt druckit alkohol sista månaderna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Profeel här också! Och på tal om profeel så stör jag mig på att ica alltid fortsätter sälja apelsinchokladen till ordinarie pris när de rabatterar övrigaÅhåja mycket störigt. Fått profeel i ansiktet lite för många gånger nu
Och i gångar mellan hyllorna inne i affären. Dessa människor har nog sällan bråttom.Folk som stannar mitt i dörröppningen i affärer. Framförallt de som stannar och pratar och verkar helt omedvetna om att det finns annat folk som vill in i butiken.
Ska ringa dem på eftermiddagen i morgon måndag. Återkommer. För något skumt är det. Ska säga att det är fler som råkat ut för samma sak samt att fakturor betalade efter det datumet står som betalda. Måste ha drabbat fler.Berätta gärna hur det går! Mina två fakturor står fortfarande som obetalda idag.... Jag undrar verkligen var mina betalningar har tagit vägen!
Ett barn på Ridskolan sa att det var fredag. Det kör vi på...Stör mig på att helgen redan är slut.
Brukar harkla mig och glatt påpeka att de är på väg att få p-böter. Det brukar hjälpaOch i gångar mellan hyllorna inne i affären. Dessa människor har nog sällan bråttom.
Tack. Ja, det är MYCKET skumt och det känns så himla olustigt att betalningarna just den dagen/de dagarna verkar borttappade...Ska ringa dem på eftermiddagen i morgon måndag. Återkommer. För något skumt är det. Ska säga att det är fler som råkat ut för samma sak samt att fakturor betalade efter det datumet står som betalda. Måste ha drabbat fler.
Det har fått mig att flippa ut i dag, flera gånger. Inte ens med broddar går det att gå utan att vara livrädd för att halka. Det gör så ont i kroppen av att trippa omkring sådär stelt. Är skitarg för att de dumma jävlarna inte grusar.... Det ligger under isen. Och så har de plattat till isen ovanpå... ÄNNU VÄRRE än där de inte kört!Tidigare i veckan töade det. Sen kom mer snö och det blev minusgrader igen. Idag vaknade jag till ett lätt regn och vägen ser ut som en isgata. Lägg av!
Är den från coop?Köpte en förpackning riven ost igår som öppnades. Idag var den möglig. Vilket jag självklart märkte efter jag hällt den på maten. Utgångsdatum i mars. Det är andra gången det händer med just den här osten. Kommer aldrig köpa den igen