Störiga saker vi stör oss på, del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jäkla skitdag. Förutom dåligt väder så fick jag punka på transporten när jag rullade in på parkeringen på tävlingen. Tävlingen gick skit. Hästen var inte med på noterna idag. Dåligt väder och pälsfällning är inte bra för humöret. Dessutom en tävlingsplats där hon inte funkar fastän det i mina ögon är ett bra ställe. Men vi tycker uppenbarligen olika om det. Nya tag tills nästa gång. Med förhoppningsvis bättre väder och kanske fällt färdigt. Jag för min del tänker inte göra ett jota mer idag. Det går väl åt skogen då😅

Att det i guiden står att kanal 2 ska visa "Tjejer gör lumpen" men istället visar pingis 😡
Har du tele2/comhem som tv-leverantör? Ibland står det ”kommer snart” eller ”film” men inte vilket program. Blir det så för dig också?

Tjejer gör lumpen finns förresten på svtplay.

Stör mig på min mage, vet inte om det är ibs eller mens på g. Stör mig på att de känns väldigt lika. Har gått på toa men haft några falsklarm.
Förvisso brukar magen balla ur när mensen e på g, tagit värktabletter men det onda försvinner inte ändå. Magen känns uppblåst också.

Vi ska gå en promenad å vete tusan hur magen kommer reagera. Vågar nog inte gå för långt. Vart väldigt gasig me. 😕

Har du tele2/comhem som tv-leverantör? Ibland står det ”kommer snart” eller ”film” men inte vilket program. Blir det så för dig också?

Tjejer gör lumpen finns förresten på svtplay.
Ja det har jag. Nja det har jag antingen inte sett eller bara inte tänkt på.
Tack! Ska kika där.

Nä, det har jag faktiskt inte förståelse för. De ändrade ju inte i guiden trots att det pågick. Ska de tvunget förstöra för andra med sport kan det i alla fall stå rätt.

Just livesport och andra livesända evenemang är svåra att hinna programmera in. Det är tråkigt men fullt förståeligt.

Mina muckboots som jag har haft sedan förra sommaren. Nu läcker de. Redan. Jag trodde att muckboots skulle hålla i typ 10 år, men jag har väl fått ett måndagsexemplar.... :meh: Nu försöker jag med superlim att täta det lilla hålet där sulan har lossnat från framsidan av stöveln. Håller tummarna!

Tänkte låna om några böcker från biblioteket via nätet. Logga in. Jajemän, det gör jag.
Nähä, ogiltig låntagare :confused: Lånetiden går ut imorgon så imorgon måste jag sätta mig i bilen och åka in till stan för att låna om böckerna.
Ring dem. Det brukar vara deras årliga koll att adress och tel.nr fortfarande stämmer som den spärrar för på det sättet. När de har markerat att uppgifterna är uppdaterade så kan du låna om sedan.

Ring dem. Det brukar vara deras årliga koll att adress och tel.nr fortfarande stämmer som den spärrar för på det sättet. När de har markerat att uppgifterna är uppdaterade så kan du låna om sedan.

Jag skaffade lånekortet för en månad sen, de kan väl inte spärrat mig redan?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 607
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
63 64 65
Svar
1 294
· Visningar
61 232
Senast: Liten
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 989
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002