Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kommunicerar via Skype med en kollega i samma rum iblandJag stör mig på att min kollega som rent fysiskt sitter ca 2 meter ifrån mig, men i ett annat rum kommunicerar via Teams-chatten istället för att gå några steg och komma och fråga mig direkt. Dörren till mitt arbetsrum står öppen och det finns allmänt ingen tröskel alls att gå in i kollegors arbetsrum på mitt jobb.
Distansarbete....??Jag stör mig på att min kollega som rent fysiskt sitter ca 2 meter ifrån mig, men i ett annat rum kommunicerar via Teams-chatten istället för att gå några steg och komma och fråga mig direkt. Dörren till mitt arbetsrum står öppen och det finns allmänt ingen tröskel alls att gå in i kollegors arbetsrum på mitt jobb.
Jag önskar att fler av mina kollegor gjorde så, istället för att springa och väcka mig på kontoret hela tidenJag stör mig på att min kollega som rent fysiskt sitter ca 2 meter ifrån mig, men i ett annat rum kommunicerar via Teams-chatten istället för att gå några steg och komma och fråga mig direkt. Dörren till mitt arbetsrum står öppen och det finns allmänt ingen tröskel alls att gå in i kollegors arbetsrum på mitt jobb.
Strimlade fingrar? x)Att imorgon måste jag sätta in ny cpu fläkt och RAM i datorn - har gått och skjutit upp det och upp det, men nu är cpu temp uppe i 65-70 i vilande läge. Vilket innebär en jäkla massa svärande och strimlade fingrar.
Verkar som att varken facebook, messenger, whatsapp eller insta fungerar.Messenger fungerar inte.
Messenger fungerar inte.
https://live.aftonbladet.se/supernytt/news/stora-problem-foer-facebook-och-instagram.wb8I4LqQ0Verkar som att varken facebook, messenger, whatsapp eller insta fungerar.
För den som undrar så stör jag mig fortfarande på samma sak. (beräknas ta ett par timmar, men kan bli upp till 36 - liten diff där...) *STÖR, stör, STÖR*Stör mig på den fenomenala bredbandshastigheten 0,4.
Visst har de förvarnat om underhållsarbeten på masten med sänkt hastighet, tänkte mig dock inte SÅ låg.
Man får iofs förstå att det behöver göras, men ändå störigt att sitta med. Ytterligare en störning är att listan med datum för berörda postnummer säger att de ska börja med arbetena den 5:e, dvs. imorgon.
Dammsugare kan man väl äta hur många som helst.En förpackning dammsugare
Hur många gör du av med