Du menar de vidrigt äckliga punchrullarnaJag funderade på hur jag skulle formulera mig... Men de HETER ju dammsugare de där små goda gröna kakorna....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du menar de vidrigt äckliga punchrullarnaJag funderade på hur jag skulle formulera mig... Men de HETER ju dammsugare de där små goda gröna kakorna....
Nä, inte ALLS! Jag menar du väldigt läckra dammsugarna. Vi måste absolut prata om HELT olika kakor....Du menar de vidrigt äckliga punchrullarna
Nej, då låter det ju som något annat strul.Jag skaffade lånekortet för en månad sen, de kan väl inte spärrat mig redan?
Aha såna dammsugareJag funderade på hur jag skulle formulera mig... Men de HETER ju dammsugare de där små goda gröna kakorna....
Servetter! Jag går aldrig ifrån Ikea utan servetter!En tre-pack saxar, ett doftljus och en förpackning dammsugare. Plus en stor plastlåda med lock. Lådan skulle jag ha, resten var "titta-så-billigt-det-behöver-jag-nog"......
Samma här!!!Jag stör mig på de enormt dyra bensin och dieselpriserna
Du har inte kvittot kvar, eller? Om du har det så skulle jag om jag var du gå och reklamera stövlarna om bara är ett år gamla.Mina muckboots som jag har haft sedan förra sommaren. Nu läcker de. Redan. Jag trodde att muckboots skulle hålla i typ 10 år, men jag har väl fått ett måndagsexemplar.... Nu försöker jag med superlim att täta det lilla hålet där sulan har lossnat från framsidan av stöveln. Håller tummarna!
Förmodligen har jag det kvar, eftersom jag köpte dem online. Jag letade fram i mejlen att jag köpte dem i början av augusti förra året, så det känns verkligen rätt irriterande. Men reklamera, och sedan inte ha några stövlar...? Känns också väldigt drygt....Du har inte kvittot kvar, eller? Om du har det så skulle jag om jag var du gå och reklamera stövlarna om bara är ett år gamla.
Jag tänker att du reklamerar måndagsexemplaret du har fått och köper nya för pengarna du får tillbaka, antingen samma modell (och hoppas dom har bättre kvalité) eller annan modell. Förstår att du behöver stövlar.Förmodligen har jag det kvar, eftersom jag köpte dem online. Jag letade fram i mejlen att jag köpte dem i början av augusti förra året, så det känns verkligen rätt irriterande. Men reklamera, och sedan inte ha några stövlar...? Känns också väldigt drygt....
Jag reklamerade ett par tights som jag köpte i vintras. De bad om bilder och sen fick jag behålla de som gått sönder. De uppmanade faktiskt mig att försöka laga dom och skickade ett par nya! De hänvisade till att vara rädd om miljön! Så helt plötsligt vill de inte ha tillbaka dina stövlar.Förmodligen har jag det kvar, eftersom jag köpte dem online. Jag letade fram i mejlen att jag köpte dem i början av augusti förra året, så det känns verkligen rätt irriterande. Men reklamera, och sedan inte ha några stövlar...? Känns också väldigt drygt....
Jag tänker att du reklamerar måndagsexemplaret du har fått och köper nya för pengarna du får tillbaka, antingen samma modell (och hoppas dom har bättre kvalité) eller annan modell. Förstår att du behöver stövlar.
Ah, ja, om man inte behöver skicka tillbaka dem kan det ju kanske vara värt att testa. Nu har jag ju dock limmat igen hålet så det finns inte så mycket att visa på bild mer än en klisterrand....Jag reklamerade ett par tights som jag köpte i vintras. De bad om bilder och sen fick jag behålla de som gått sönder. De uppmanade faktiskt mig att försöka laga dom och skickade ett par nya! De hänvisade till att vara rädd om miljön! Så helt plötsligt vill de inte ha tillbaka dina stövlar.