Störiga saker vi stör oss på, del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pre-menssymptom som liksom inte är tillräckligt illa för att man ska få vara sjuk ”på riktigt”, men tillräckligt för att vardagen ska bli pustig och jobbig :meh: molande i ländryggen, temphöjning, migränkänning osv. Så jäkla obekvämt.

(igår grät jag över årstiderna, det var iofs rätt kul i efterhand :laugh:)

Jag stör mig enormt på lokala Ica som byggde om frukt och grönsaksavdelningen. Dubbelt så mkt plats, hälften så många hyllor. Tydligen skulle ombyggnaden bara för att kunna "exponera varorna bättre" men utbudet har blivit sämre. Och i alla fall jag känner mig inte särskilt motiverad att köpa nyttigheter där.

Mina muckboots som jag har haft sedan förra sommaren. Nu läcker de. Redan. Jag trodde att muckboots skulle hålla i typ 10 år, men jag har väl fått ett måndagsexemplar.... :meh: Nu försöker jag med superlim att täta det lilla hålet där sulan har lossnat från framsidan av stöveln. Håller tummarna!
Du har inte kvittot kvar, eller? Om du har det så skulle jag om jag var du gå och reklamera stövlarna om bara är ett år gamla.

Du har inte kvittot kvar, eller? Om du har det så skulle jag om jag var du gå och reklamera stövlarna om bara är ett år gamla.
Förmodligen har jag det kvar, eftersom jag köpte dem online. Jag letade fram i mejlen att jag köpte dem i början av augusti förra året, så det känns verkligen rätt irriterande. Men reklamera, och sedan inte ha några stövlar...? Känns också väldigt drygt.... :cautious:

Förmodligen har jag det kvar, eftersom jag köpte dem online. Jag letade fram i mejlen att jag köpte dem i början av augusti förra året, så det känns verkligen rätt irriterande. Men reklamera, och sedan inte ha några stövlar...? Känns också väldigt drygt.... :cautious:
Jag tänker att du reklamerar måndagsexemplaret du har fått och köper nya för pengarna du får tillbaka, antingen samma modell (och hoppas dom har bättre kvalité) eller annan modell. Förstår att du behöver stövlar.

Jag reklamerade ett par tights som jag köpte i vintras. De bad om bilder och sen fick jag behålla de som gått sönder. De uppmanade faktiskt mig att försöka laga dom och skickade ett par nya! De hänvisade till att vara rädd om miljön! Så helt plötsligt vill de inte ha tillbaka dina stövlar. :)

Jag tänker att du reklamerar måndagsexemplaret du har fått och köper nya för pengarna du får tillbaka, antingen samma modell (och hoppas dom har bättre kvalité) eller annan modell. Förstår att du behöver stövlar.

Jag reklamerade ett par tights som jag köpte i vintras. De bad om bilder och sen fick jag behålla de som gått sönder. De uppmanade faktiskt mig att försöka laga dom och skickade ett par nya! De hänvisade till att vara rädd om miljön! Så helt plötsligt vill de inte ha tillbaka dina stövlar. :)
Ah, ja, om man inte behöver skicka tillbaka dem kan det ju kanske vara värt att testa. Nu har jag ju dock limmat igen hålet så det finns inte så mycket att visa på bild mer än en klisterrand....

Att imorgon måste jag sätta in ny cpu fläkt och RAM i datorn - har gått och skjutit upp det och upp det, men nu är cpu temp uppe i 65-70 i vilande läge. Vilket innebär en jäkla massa svärande och strimlade fingrar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 607
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
63 64 65
Svar
1 294
· Visningar
61 232
Senast: Liten
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 989
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002