Att kokboken jag förbeställde inte kommit än, den borde kommit redan.. Hade velat ha den i helgen ju. ☹
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, vi ska testa lite olika å se. Kan sluta med att vi måste installera om allt.Men nej Dumma datorer! Jag hoppas att du hittar en lösning så du kan fortsätta spela. Det är riktigt roligt när en kommer in i det.
Hmm förstår nog inte riktigt vad du menar med slumpmässigt, att saker kan dyka upp var som helst?Jag förstår vad du menar. Brukar generellt göra det för andra spel. Det finns guider på yt för det här också men jag är kass ändå haha. Jag har aldrig varit bra på tex fps för att det är för "slumpmässigt". Tror det handlar lite om att jag är dålig på att tolka stressade situationer och hantera den därefter. Har mycket lättare att sitta och läsa om strategier om det faktiskt är ett strategispel. Men jag ska ge det ett försök att hitta något vettigt!
Det verkar vara stora leveransproblem inom många branscher nu. Kina har uppenbarligen drabbats hårt. Det säjs att det är en ny covid-19 våg som orsakar dessa leveransproblem.
Oj. Jag gick bara in på butiken och valde en som levereras på tisdag. Kanske hade jag tur.ja jag är tacksam vi lyckades hitta en ny bra diskmaskin. Brist på dessa!
Hur lyckas du med bravuren att få TORR luft vid denna årstiden ?? Jag skulle önska lite torrare för att t.ex. få min tvätt till att torka snabbare.....Torr luft som fuckar upp mina krukväxter.
Över elementen i fönstren, där är det för torrt för flera av mina växter. Resten av huset är normal fuktighet.Hur lyckas du med bravuren att få TORR luft vid denna årstiden ?? Jag skulle önska lite torrare för att t.ex. få min tvätt till att torka snabbare.....
Aha - då fattar jag . Har inte så många element i huset här. Vi har ju luft-luft-värmepump, och fick i vintras installerat ett par små element i ett par rum som "förstärkning". Men de är inte igång ännu.Över elementen i fönstren, där är det för torrt för flera av mina växter. Resten av huset är normal fuktighet.
Att det i guiden står att kanal 2 ska visa "Tjejer gör lumpen" men istället visar pingis