CircleK/EasyFuel. För tredje gången på några veckor funkar det inte att tanka med appen. Att betala med kort är dyrare. Någon som tror att jag är förbannad?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej jag menade vid stoppen där bussen ska stanna, varför sega dit istället för att bara köra i normal hastighet och sedan stå där lite längre?Du skrev ankomststationen. Är det inte slutet på linjen som avses då?
Väntar man på hållplats längs linjen så är ju passagerarna ändå inte framme? Eller hur menade du, det är nog någon kommunikationsmiss här?
Min brorson (1,5 år) har tydligen likhet med rådjuren då. Han går till fruktskålen med äpplen och tar någon tugga av varje äpple om man inte har koll på honomMåste rådjuren ta ETT bett på alla äpplen
Jaa, marknaden är galen och har varit det ett tag, åtminstone i sthlm. Kompisar till mig köpte nyligen en 3:a på typ 85 kvm i Vasastan för ca 11,8 miljoner. Jag köpte också ny lgh för bara några veckor sedan (2:a på 60 kvm) och jaa jag behövde lägga betydligt mer än vad jag hade tänkt när jag började titta i våras (lgh är dock underbar!). Galna priser.När man kikar på treor och en på granngatan på 82 kvm startar buden på 9,3. Dränk mig.
Haha, pratade med min syster i telefon igår och samtalet avbröts hela tiden med "Nej X, slicka inte på äpplena!", "sluta slicka på frukten!".Min brorson (1,5 år) har tydligen likhet med rådjuren då. Han går till fruktskålen med äpplen och tar någon tugga av varje äpple om man inte har koll på honom
Bästa är när de dessutom går på fel sida vägen så man verkligen nästan håller på att köra på dom också, sjukt störigt.Folk som inte använder reflexer! Blir helt tokig. Extra arg blir jag på dom som går på dåligt upplysta industriområden utan trottoarer. Vid jobbet har vi en väldigt snäv kurva där gående och cyklister tycker att de kan röra sig som de vill trots att de inte syns. Nej, jag kör inte som en galning där men det betyder inte att alla bilister håller koll om du utan reflexer och mörka kläder går precis i kurvan.
Jaa, marknaden är galen och har varit det ett tag, åtminstone i sthlm. Kompisar till mig köpte nyligen en 3:a på typ 85 kvm i Vasastan för ca 11,8 miljoner. Jag köpte också ny lgh för bara några veckor sedan (2:a på 60 kvm) och jaa jag behövde lägga betydligt mer än vad jag hade tänkt när jag började titta i våras (lgh är dock underbar!). Galna priser.
Ja det är vansinnigt. Vi behöver större, och börsen går ju inte asbra heller. BLÖRK!
September har varit kuuul på börsen
KöplägeSeptember har varit kuuul på börsen
Exakt! Jag väljer att kalla det höst-reaKöpläge