Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ibland önskar jag att hade ett förråd med reflexer i bilen så att jag kunde stanna och ge osynliga barn en reflex. I och för sig så är det ingen omöjlig ekvation att få ihop då många företag och organisationer delar ut gratis reflexer som jag kunde samla på mig...Skolbarn i helsvarta kläder med noll reflex.
Kör en väg utan hållplatser där de står varsom vid vägkanten och väntar på skolbussen. Man ser dem på typ 10 m håll på 70 väg... om en har tur vill säga.
Kan inte någon hänga på dem i alla fall EN liten dingelreflex som de gömmer för kompisarna när de kommit in till stan om det är för skämmigt för dem att visa den i skolan.
Ok, inte alla barn... såg en med reflexväst också.
SÅG hen, alltså
Jag har leveransfönster på 9-18 på lördagar men de har kommit mellan 13-15.30 hitilsStör mig på att när jag hittar en matkasse som är helt okey matmässigt så strular leveransen. Jag har inte möjlighet boka upp 16-22 varje måndag när de dessutom envisas med ändra leveranstid varje vecka (ena veckan 21,30 och nästa 16,30)
Alltså det är ännu mer en dealbraker än det leveransfönster det här företaget har. Kan aboslut inte boka upp en hel dag på helgenJag har leveransfönster på 9-18 på lördagar men de har kommit mellan 13-15.30 hitils
Har själv valt att få det på lördag, då det passar mig bäst. Kan få mellan 14-22 på måndagar och 17-22 på tisdagar. Men får en ca tid två dagar innanAlltså det är ännu mer en dealbraker än det leveransfönster det här företaget har. Kan aboslut inte boka upp en hel dag på helgen
Jag har fått samma dag som leverans sker, typ ett par timmar innanHar själv valt att få det på lördag, då det passar mig bäst. Kan få mellan 14-22 på måndagar och 17-22 på tisdagar. Men får en ca tid två dagar innan
Skumt Det är väl upp till dig om du tycker det är för långt?När man hör av sig till ett stall om de har lediga platser och denne säger att det är för långt från där jag bor och hänvisar till andra stall?
Sen säger att man kan höra av sig när jag vet när jag ska flytta hästen fast jag skrivit när
Skumt Det är väl upp till dig om du tycker det är för långt?