Jag har ont i magen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte hälar, hästar såklart!Att en kollega smittat mig så nu är jag tvärsjuk, väntar svar på covidtest och har två hälar som behöver tränas.
Blir andfådd av att sitta i soffan så jag känner mig inte helt pepp.
Jag tyckte det lät lite konstigt, typ att hälarna kan du kanske träna ändå?Inte hälar, hästar såklart!
Skyller samvetslöst på snor i hjärnan.Jag tyckte det lät lite konstigt, typ att hälarna kan du kanske träna ändå?
Kan relatera till detSkyller samvetslöst på snor i hjärnan.
Krya på dig!Kan relatera till det
Jag har gjutjärnsplattor. De blir å andra sidan rätt rostiga. När andan faller på skrubbar jag dem med svinto och oljar in dem. Andan faller inte på så ofta dock....Dessutom kan jag inte koka någonting på spisen utan att det blir ränder som måste skrubbas bort. Fasiken vad jag tycker illa om keramikhällar.
Tack, detsammaKrya på dig!
Krya på dig med, det är synd om ossEn till som fått erkänna sig bekämpad av sjukan Blir alltid såhär när det varit lite mycket, så rackarns segt
Krya på dig!En till som fått erkänna sig bekämpad av sjukan Blir alltid såhär när det varit lite mycket, så rackarns segt
Håller med, gillar inte alls dessa filmer där "allt liv ska räddas till varje pris" vad är det för liv för tex en katt i rullstol?På alla som inte kan tänka kritiskt i en sekund vad gäller "söta" djurvideos. I just detta fall var det en katt som saknade framben och därför hoppade som en känguru för att ta sig fram. Det är för fan inte gulligt, bara tragiskt.
Min mamma delar sånt där hela tiden. Jag har slutat titta, mår bara dåligt.På alla som inte kan tänka kritiskt i en sekund vad gäller "söta" djurvideos. I just detta fall var det en katt som saknade framben och därför hoppade som en känguru för att ta sig fram. Det är för fan inte gulligt, bara tragiskt.
På alla som inte kan tänka kritiskt i en sekund vad gäller "söta" djurvideos. I just detta fall var det en katt som saknade framben och därför hoppade som en känguru för att ta sig fram. Det är för fan inte gulligt, bara tragiskt.
Kan inte se filmen, men håller med i sakfrågan.
Mår så jävla dåligt av den här videon. VARFÖR avlivar man inte på stört??
Också så talande om att de flesta och mest uppröstade kommentarerna är om hur godhjärtad ägaren är, för det är ju alltid så, sånt fokus på räddaren i nöden, skit samma hur djuret egentligen mår.
Jag hann bli lite nyfiken på vad det var med hälarna, faktiskt .Inte hälar, hästar såklart!
Den gick tydligen inte att spela upp inbäddad men klickar du på länken kan du se den på youtube. För övrigt också störigt..Kan inte se filmen, men håller med i sakfrågan.