Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Parkerar man i cykelstället riskerar man att få hjulet sönder hoppat. Been there done that.Cyklar parkerade vid cykelstället men inte i cykelstället.
Men ställ då inte cykeln vid cykelstället och blockera för de som faktiskt vill använda det.Parkerar man i cykelstället riskerar man att få hjulet sönder hoppat. Been there done that.
Såg just filmen. Helt vansinnigt. Många som kommenterat det, men kvinnan försvarar sig. Hjälp.Film på facebook i en grupp för hästavel. Bebis i lära-gå-vagn - framputtad till höpåsar som en unghäst/fölunge står och äter ur. Farligt på riktigt, ett steg fram och hästen kan fastna i lära-gå-vagnen och då är fan katastrofen ett faktum. Varför, varför gör folk så? Dels utsätter sina barn för sånt och sen filmar idiotin och lägger ut på faebook?
Visst är det läskigt! Olyckan kan så lätt vara framme.Såg just filmen. Helt vansinnigt. Många som kommenterat det, men kvinnan försvarar sig. Hjälp.
Vi ska köra klassisk 5 kamp.Försöker hitta lite lagom sofistikerade och roliga aktiviteter till en mingelfest men vill typ dö skämsdöden när jag Googlar roliga lekar till fest. Vad håller vuxna människor på med egentligen? Allt känns antingen sjukt tråkigt eller sjukt pinsamt
Vi ska köra klassisk 5 kamp.
hopprep
Dart
Boll i hink
Trixa med boll
Bouleklot närmast markeringen
Om inte annat, lätt hänt fölungen gör ett häftigt knyck med huvudet ligger ungen på marken första jag tänkte när såg videonFilm på facebook i en grupp för hästavel. Bebis i lära-gå-vagn - framputtad till höpåsar som en unghäst/fölunge står och äter ur. Farligt på riktigt, ett steg fram och hästen kan fastna i lära-gå-vagnen och då är fan katastrofen ett faktum. Varför, varför gör folk så? Dels utsätter sina barn för sånt och sen filmar idiotin och lägger ut på faebook?
Sökte efter den och hittade Dr status 2.0, och där fanns ett inlägg som skrev att originalgruppen bröt mot Fbs regler och blev raderadAtt jag efter lång tid ska gå in på dr status, men inte hittar det nu. Har den gruppen försvunnit?