Tack!Jag hann bli lite nyfiken på vad det var med hälarna, faktiskt .
Krya på dig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!Jag hann bli lite nyfiken på vad det var med hälarna, faktiskt .
Krya på dig!
Jag stör mig såinihelvete på en av mina kollegor. Han är så sjukt jävla ängslig. Säljare ut i fingerspetsarna och helt dum i roten. Snackar alltid sitt äckliga säljsnack, nämner förnamn en miljard gånger när man pratar med honom. Har en lismande ton hela tiden. Och ska ha med typ alla resurser på kontoret så fort han har kundbesök -så jävla drygt, nästa gång ska jag fan printa ut pappersfigurer så kan han ha dom med istället. Dessutom, han är så jävla noga med att tala om hur viktiga folk är - Ja du vet, cirkus, Niklas är VD och han är ju med så det är lite extra viktigt yada yada...sen när han haft sitt besök kan han inte städa efteråt utan det verkar han tro att nån annan ska göra. Dessutom - han är skitdålig på att komma ihåg personers namn som han inte anser viktiga, viktigast är män med fin titel (obs, endast svenska) sen är det vanliga män (endast svenska) sen är det en lång jävla lucka till svenska kvinnor och sist kommer män(niskor) av utländsk härkomst. Alltså det här jävla vidrot måste jag stå ut med varje dag. Han lovar saker vitt och brett och sen ska min organisation leverera. Jag vägrar.
Jag låser aldrig mitt skåp jag ska ju in där med jämna mellanrum när jag behöver nässprej eller en flourtablett eller tröjanMin kollega som inte har vett att stänga och låsa sitt jävla skåp i omklädningsrummet! Han springer dessutom förbi där stup i kvarten!
Lämnar du det halvöppet då? För det gör min kollega. Har inget som helst lust att se vad han förvarar där.Jag låser aldrig mitt skåp jag ska ju in där med jämna mellanrum när jag behöver nässprej eller en flourtablett eller tröjan
Ja faktiskt förlåtLämnar du det halvöppet då? För det gör min kollega. Har inget som helst lust att se vad han förvarar där.
Oj, men be inte mig om ursäkt! Hade det varit någon av mina andra kollegor hade jag nog inte varit lika irriterad. Men denna är tyvärr någon jag stör mig på generellt, typ hela hans existens och allt han gör stör mig.Ja faktiskt förlåt
men jag har verkligen bara mina kläder sagda nässprej och flourtabletter där
Men jag ska stänga till det kan säkert vara någon på mitt jobb som inte gillar det heller
Oj, men be inte mig om ursäkt! Hade det varit någon av mina andra kollegor hade jag nog inte varit lika irriterad. Men denna är tyvärr någon jag stör mig på generellt, typ hela hans existens och allt han gör stör mig.
Ibland har jag lust att bara skrika obseniteter åt honom!
Haha, nä en så länge har jag lyckats hålla det i huvudet.Eh... jag rekommenderar att inte göra det fetade (oavsett hur frestande det är)
Det finns verkligen en del människor som tar fram det sämsta inom en
Fast jag undrar om någon inte stör sig på min dörr för ibland är den stängd och det är inte jagOj, men be inte mig om ursäkt! Hade det varit någon av mina andra kollegor hade jag nog inte varit lika irriterad. Men denna är tyvärr någon jag stör mig på generellt, typ hela hans existens och allt han gör stör mig.
Ibland har jag lust att bara skrika obseniteter åt honom!
Jag har faktiskt dragit ur nyckeln ur låset och slängt den på golvet en gång när jag störde mig extra mycket.Fast jag undrar om någon inte stör sig på min dörr för ibland är den stängd och det är inte jag
Så jag borde nog börja stänga den faktiskt
Innan någon skriker åt mig