Tack, då vet jag det iaf men undrar vad det har varit för regel de brutit mot.Sökte efter den och hittade Dr status 2.0, och där fanns ett inlägg som skrev att originalgruppen bröt mot Fbs regler och blev raderad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack, då vet jag det iaf men undrar vad det har varit för regel de brutit mot.Sökte efter den och hittade Dr status 2.0, och där fanns ett inlägg som skrev att originalgruppen bröt mot Fbs regler och blev raderad
Igenkänningsfaktor på den. Verkar tyvärr va vanligt att inte hela texten läses och de fastnar på en mening, som får helt annan innebörd om man läser den i sin ensamhet och inte i textens helhet.När folk tolkar in saker man inte skrivit och inte menat i det man har skrivit.
Jag vet hur det känns, ibland så lyckas jag tänka ”om jag inte mådde så här, vad skulle jag göra då?” Och så gör jag den grejen fastän det ibland tar emot så in i bänken. För jag vet ju att jag vill egentligen.Stör mig på att jag tänkt göra en sak idag men känner mig blähä så stannar nog under täcket.
Fast den där grejen skulle nog vara bra för mig (fika som anordnas av församlingen), komma iväg och träffa lite folk.
Enklare att stanna hemma.
Granngårdens webshop och kundtjänst. Man skulle tro att de inte vill att någon ska handla via nätet.
Först fick jag sitta i chatt en evinnerlig tid för att få svar på dimensionen av fågelmataren jag ville köpa eftersom det inte står på deras hemsida.
Bytte till samtal för att se om jag kunde klura ut resten av frågorna. Lång diskussion om vilken fågelmat som är bäst för den mataren jag vill ha. Ok, vi kom till slut fram till att det kräver nötter eller solrosfrön som är modell större. Problemet var sedan att försöka förklara att jag behövde få det hemskickat eftersom jag inte har tillgång till bil och alla granngården (förutom den som jag faktiskt kunde nå i Barkaby) ligger långt från mig. Hon föreslog Norrtälje, Södertälje eller Uppsala. Och hänvisade hela tiden till de enskilda fysiska butikerna. Jag handlar på nätet eftersom jag inte har tillgång till dem!
Round and round and round we went Nu har jag fått orderbekräftelse på allting jag handlat och betalat för och en leveransbekräftelse där det bara står EN sak som kommer levereras. Så nu får jag ringa igen imorgon och härja.
När alla företag vill göra det lättare att handla via nätet så går Granngården åt andra hållet.
Hoppsan, jag som kanske måste reklamera en grej jag köpt Men jag kan iof åka till butiken…Granngårdens webshop och kundtjänst. Man skulle tro att de inte vill att någon ska handla via nätet.
Först fick jag sitta i chatt en evinnerlig tid för att få svar på dimensionen av fågelmataren jag ville köpa eftersom det inte står på deras hemsida.
Bytte till samtal för att se om jag kunde klura ut resten av frågorna. Lång diskussion om vilken fågelmat som är bäst för den mataren jag vill ha. Ok, vi kom till slut fram till att det kräver nötter eller solrosfrön som är modell större. Problemet var sedan att försöka förklara att jag behövde få det hemskickat eftersom jag inte har tillgång till bil och alla granngården (förutom den som jag faktiskt kunde nå i Barkaby) ligger långt från mig. Hon föreslog Norrtälje, Södertälje eller Uppsala. Och hänvisade hela tiden till de enskilda fysiska butikerna. Jag handlar på nätet eftersom jag inte har tillgång till dem!
Round and round and round we went Nu har jag fått orderbekräftelse på allting jag handlat och betalat för och en leveransbekräftelse där det bara står EN sak som kommer levereras. Så nu får jag ringa igen imorgon och härja.
När alla företag vill göra det lättare att handla via nätet så går Granngården åt andra hållet.
Kan verkligen relatera till det, har nyligen haft klåda på ena armen så till den milda grad att jag låg vaken flera timmar på nätterna och försökte låta bli att klösa sönder armen. Det enda som hjälpte var is! Men sen fick jag en stark Cortisonsalva, och efter 8-10 dagar släppte det. Fruktansvärt jobbigtDet kliar så jag håller på att bli galen . Hoppas det går över snart. Jag står inte ut.
Men hjälp! Vad är det för jakthundar? Så får det väl inte gå till?Jakt! Framförallt dessa lösa hundar som jagar katterna och stressar hästarna i hagen. Har en här nu som försökt ta sig in genom kattluckan och som har rivit på min nya dörr för att försöka komma in till mina katter.