Störiga saker vi stör oss på, del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på de djupa frysarna som de flesta butiker häromkring använder nu för tiden. Jag som är lite kortare kan glömma att få tag i något om det är längst in, och dessutom håller på att bli slut så man måste ner i botten för att få tag i det :arghh:
Säg ifrån i butikerna det behöver inte vara så det borde verkligen inte vara så
Har samma problem, hängde dessutom över frysen då fryskanten är för hög för mig. Personal stod brevid å skrattade åt mig, jag var inte road :meh:
Det där hade jag vänt mig till Butikschefen om verkligen inte ok
 
Särbon har varit sjuk i snart två veckor. Influensasymtom. Rejält dålig. Vården uppsökt, nej det behövs inte tas prpover för Corona.

Många på hans jobb är sjuka också (verksamhet med många människor).
NYSS klämmer en av dem som insjuknade först, och som är rejält risig, fram att hen för två veckor sen kramade en person som hade kommit hem från norra Italien.

Jahopp. Om det är det så är det fasligt mycket karantäner som behöver göras.
Suck.
 
Ingen halsbränna här. Bara en gigantisk mage med knip ibland. Samt gaser så det smäller om bakdelen:D
Jag såg en grej på wish som såg ut lite som en nattbinda fast mer kuddig som tydligen skulle ljuddämpa pruttljud, vore det nåt kanske? :D

Skämt åsido så får jag också magknip av vissa grejer (typ för mycket choklad) men äter ändå för att det är gott. Ibland får man offra lite helt enkelt. Du får äta rå lök vid speciella tillfällen.. typ :)
 
Särbon har varit sjuk i snart två veckor. Influensasymtom. Rejält dålig. Vården uppsökt, nej det behövs inte tas prpover för Corona.

Många på hans jobb är sjuka också (verksamhet med många människor).
NYSS klämmer en av dem som insjuknade först, och som är rejält risig, fram att hen för två veckor sen kramade en person som hade kommit hem från norra Italien.

Jahopp. Om det är det så är det fasligt mycket karantäner som behöver göras.
Suck.
Och vården vägrar att provta honom eftersom han inte har varit utomlands. Hur ska jag förhålla mig till den här informationen :arghh:
 
Jag såg en grej på wish som såg ut lite som en nattbinda fast mer kuddig som tydligen skulle ljuddämpa pruttljud, vore det nåt kanske? :D

Skämt åsido så får jag också magknip av vissa grejer (typ för mycket choklad) men äter ändå för att det är gott. Ibland får man offra lite helt enkelt. Du får äta rå lök vid speciella tillfällen.. typ :)
Ljuddämpare vore nått :D
Får satsa på dom där speciella tillfällena då
 
Jag ska reklamera ett par trådlösa hörlurar. Hade först ett par som gick sönder ganska omgående, tänkte att det var ett måndagsexemplar så köpte nya (likadana). Nu har dessa också gått sönder (på samma sätt, ljudet funkar inte i den ena luren). Såå jag tänkte att ok jag reklamerar.
Mailade in och beskrev felet. Får svaret: "du måste skicka en bild på felet". Jag bara "öhmmm ok va? Hur kan jag ta en bild på att ljudet inte funkar?"

:banghead::banghead:
 
Jag ska reklamera ett par trådlösa hörlurar. Hade först ett par som gick sönder ganska omgående, tänkte att det var ett måndagsexemplar så köpte nya (likadana). Nu har dessa också gått sönder (på samma sätt, ljudet funkar inte i den ena luren). Såå jag tänkte att ok jag reklamerar.
Mailade in och beskrev felet. Får svaret: "du måste skicka en bild på felet". Jag bara "öhmmm ok va? Hur kan jag ta en bild på att ljudet inte funkar?"

:banghead::banghead:
Dom tänkte inte så långt där :laugh:
 
Jag ska reklamera ett par trådlösa hörlurar. Hade först ett par som gick sönder ganska omgående, tänkte att det var ett måndagsexemplar så köpte nya (likadana). Nu har dessa också gått sönder (på samma sätt, ljudet funkar inte i den ena luren). Såå jag tänkte att ok jag reklamerar.
Mailade in och beskrev felet. Får svaret: "du måste skicka en bild på felet". Jag bara "öhmmm ok va? Hur kan jag ta en bild på att ljudet inte funkar?"

:banghead::banghead:
På samma nivå som när kunder ombeds skicka bildbevis på att deras beställning inte kommit fram. :idea:
 
På samma nivå som när kunder ombeds skicka bildbevis på att deras beställning inte kommit fram. :idea:
Det funkar ju bara om man fått dubbelt :D fick en gång samma beställning två gånger och två fakturor. Då ville de ha bildbevis på det. Kändes inte som att de hade så bra koll på det företaget :idea: borde ju synas om de skickat dubbelt? :grin:
 
Torr som fasen om läpparna (fixat läppbalsam), och så kommer munsår som ett brev på posten :meh: Tänkte stoppa när är på g typ, men rotade i medicinlådan hemma hittade pappersförpackningen och inte tuben med munsårsalva, någon bara lagt i kartongen dvs. jag :rage:
Jag hatar när någon lägger tillbaka en tom tampongförpackning i badrumslådan. Fattar inte varför någon inte bara kan slänga förpackningen så jag vet att de är slut till nästa gång jag behöver. Dvs, "någon" är jag. 🙄
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
27 711
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 237
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 260
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
980
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp