Killgissande kollegor som dessutom börjar när man inte har tid utan vill få klart körningarna och få göra en snygg överlämning till kollegan istället. Sitt inte och gissa och försöka dra igång en diskussion om vad som gäller när jag redan förklarat att jag jobbar enligt de direktiv vi fått, om han är av en annan åsikt så ta det med överordnad först istället för att killgissa och sen försöka mansplaina sina åsikter som jag inte vill höra och inte vill bli stöd av.
Att det görs en dålig överlämning på hans sida telefonen är inte mitt problem men han gör det till mitt problem. Varenda gång jag hör hans röst sjunker arbetsglädjen och hjärtat som ett par stenar ner i magen och jag vet att han kommer inte göra sitt utan det är jag som ska ringa och sparka på honom hela tiden.
Finns det en värre kombo är en killgissande och mansplainande karl?
Att det görs en dålig överlämning på hans sida telefonen är inte mitt problem men han gör det till mitt problem. Varenda gång jag hör hans röst sjunker arbetsglädjen och hjärtat som ett par stenar ner i magen och jag vet att han kommer inte göra sitt utan det är jag som ska ringa och sparka på honom hela tiden.
Finns det en värre kombo är en killgissande och mansplainande karl?