Att det är mer eller mindre ett halvtidsjobb att söka stipendier! Förstår att det ska vara välgrundade ansökningar så att rätt personer får pengarna, men ibland känns det lite räligt att sitta och leta efter de mest konstiga intyg...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är också osams med sambon som verkar ha återvänt till fjortisstadiet.Blev osams med sambon imorse över en skitsak. Har bett om ursäkt och verkligen påpekat att jag är medveten om att jag gjorde fel och ska inte göra om det. Ändå är stämningen kass och vi pratar inte med varandra och jag blir TOKIG!!!!
Vi hade minst lika många bra språng som dåliga. Men det är bara det dåliga jag har med mej och jag känner mej urusel som ryttare.
Att jag fått en oförklarbar allergisk reaktion igen. Bah!
Ja hur svårt kan det va liksom?Stör mig på att jag har EXAKT samma känsla sen den senaste hoppträningen. Vi hoppade massor, och jag missade kanske 4 av 80 språng, och ändå är de dem jag sitter och ältar nu flera veckor senare
Why? Det är gjort, lägg det på hyllan och gå vidare. Ugh.
+1 på detJag stör mig på de djupa frysarna som de flesta butiker häromkring använder nu för tiden. Jag som är lite kortare kan glömma att få tag i något om det är längst in, och dessutom håller på att bli slut så man måste ner i botten för att få tag i det
Har samma problem, hängde dessutom över frysen då fryskanten är för hög för mig. Personal stod brevid å skrattade åt mig, jag var inte roadJag stör mig på de djupa frysarna som de flesta butiker häromkring använder nu för tiden. Jag som är lite kortare kan glömma att få tag i något om det är längst in, och dessutom håller på att bli slut så man måste ner i botten för att få tag i det
Jag ser mig inte som speciellt kort med mina 172 cm men jag har samma problem. Vore bättre om de var lite högre med hyllor istället.Jag stör mig på de djupa frysarna som de flesta butiker häromkring använder nu för tiden. Jag som är lite kortare kan glömma att få tag i något om det är längst in, och dessutom håller på att bli slut så man måste ner i botten för att få tag i det
+1 på det
Jag går alltid till någon i personalen så får dom "fiska upp" det jag vill ha Mvh/Vägrar stå på huvudet i en frys