Störiga saker vi stör oss på, del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att det är mer eller mindre ett halvtidsjobb att söka stipendier! Förstår att det ska vara välgrundade ansökningar så att rätt personer får pengarna, men ibland känns det lite räligt att sitta och leta efter de mest konstiga intyg...
 
Blev osams med sambon imorse över en skitsak. Har bett om ursäkt och verkligen påpekat att jag är medveten om att jag gjorde fel och ska inte göra om det. Ändå är stämningen kass och vi pratar inte med varandra och jag blir TOKIG!!!!
 
Blev osams med sambon imorse över en skitsak. Har bett om ursäkt och verkligen påpekat att jag är medveten om att jag gjorde fel och ska inte göra om det. Ändå är stämningen kass och vi pratar inte med varandra och jag blir TOKIG!!!!
Är också osams med sambon som verkar ha återvänt till fjortisstadiet. 😖
 
Batteriet i min telefon verkar börja ge upp. Blir den lite kall så försvinner allt batteri för mej och den kan till och med påstå att den är utsatt för fukt i uttaget och går inte att ladda om jag inte kör med hårtorken. Men jag ska väl va glad att det har hållt så länge som den här gjort trots diverse olyckor. Den har hållt över två år utan något krångel alls. Fast jag får ingen ny förrän i september. Så skulle den krascha så blir det jobbigt.

Var och hoppade lite idag. Det gick sådär. Vi har inte varit igång och hoppat sen oktober. Vi hade virus på hästarna och sen har det tagit ett tag att komma igång. I alla fall, det stör mej att jag inte kan ta till mej det som gick bra. Vi hade minst lika många bra språng som dåliga. Men det är bara det dåliga jag har med mej och jag känner mej urusel som ryttare. Vet att det är ångesten att deppen som talar till mej men känslan är ändå där
 
Vi hade minst lika många bra språng som dåliga. Men det är bara det dåliga jag har med mej och jag känner mej urusel som ryttare.

Stör mig på att jag har EXAKT samma känsla sen den senaste hoppträningen. Vi hoppade massor, och jag missade kanske 4 av 80 språng, och ändå är de dem jag sitter och ältar nu flera veckor senare
Why? Det är gjort, lägg det på hyllan och gå vidare. Ugh.
 
Jag stör mig på de djupa frysarna som de flesta butiker häromkring använder nu för tiden. Jag som är lite kortare kan glömma att få tag i något om det är längst in, och dessutom håller på att bli slut så man måste ner i botten för att få tag i det :arghh:
+1 på det :down:
Jag går alltid till någon i personalen så får dom "fiska upp" det jag vill ha ;) Mvh/Vägrar stå på huvudet i en frys :angel:
 
Jag stör mig på de djupa frysarna som de flesta butiker häromkring använder nu för tiden. Jag som är lite kortare kan glömma att få tag i något om det är längst in, och dessutom håller på att bli slut så man måste ner i botten för att få tag i det :arghh:
Har samma problem, hängde dessutom över frysen då fryskanten är för hög för mig. Personal stod brevid å skrattade åt mig, jag var inte road :meh:
 
Jag stör mig på de djupa frysarna som de flesta butiker häromkring använder nu för tiden. Jag som är lite kortare kan glömma att få tag i något om det är längst in, och dessutom håller på att bli slut så man måste ner i botten för att få tag i det :arghh:
Jag ser mig inte som speciellt kort med mina 172 cm men jag har samma problem. Vore bättre om de var lite högre med hyllor istället.
 
+1 på det :down:
Jag går alltid till någon i personalen så får dom "fiska upp" det jag vill ha ;) Mvh/Vägrar stå på huvudet i en frys :angel:

Jag har någongång gjort just så att jag hängt över med båda benen i luften, lite sådär för att demonstrativt visa hur opraktiskt det är :angel:

Själv är jag ju relativt ung och rörlig ännu, men tycker synd om någon som är äldre eller har svårt att röra sig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
26 27 28
Svar
556
· Visningar
27 826
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 242
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 263
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
980
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp