Coronaviruset... och alla som verkar tappat alla hjärnceller i anslutning till sagda virus.
Jag gör en fortsättning på det här inlägget och stör mig på att min tävling i helgen är inställd pga covid 19. Jag ville ju hoppa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Coronaviruset... och alla som verkar tappat alla hjärnceller i anslutning till sagda virus.
Lägg ut en bild så rycker Buke ut!Jag tappade min favorit mugg och den gick sönder
Hur ska jag få tag på en likadan
Det är en mugg från ATG med Vinnie påLägg ut en bild så rycker Buke ut!
Jag gör en fortsättning på det här inlägget och stör mig på att min tävling i helgen är inställd pga covid 19. Jag ville ju hoppa!
En kollegas dotter ska åka till Dubai i morgon.Jag nappar på spåret, och stör mig på att trots ofantliga mängder info om corona, och hur man ska tvätta händerna, och nysa/hosta, så står fullvuxna, normalbegåvade, människor och hostar rakt ut. En arbetar dessutom på skola
Finns det normalbegåvade människor som köper lösviktsgodis?Stör mig på att en vuxen karl står och gräver med fingrarna i lösgodiset för att äta på Hemmakväll igår, varför inte använda skeden till att plocka med, i synnerhet i dessa virustider? Jag fräste ifrån om hur ofräscht det är och sa även till personalen.
"Förlåt."
"Nej, jag skiter i ditt förlåt!"
Vem gör så när vi har en pandemi?
JoFinns det normalbegåvade människor som köper lösviktsgodis?
Var han verkligen normalbegåvadFinns det normalbegåvade människor som köper lösviktsgodis?
Finns även högbegåvade som köper...Finns det normalbegåvade människor som köper lösviktsgodis?
Men inte gräver man med fingrarna i lösgodiset om man är normalbegåvad eller merFinns även högbegåvade som köper...
Var bara köpandet jag uttalade mig om.Men inte gräver man med fingrarna i lösgodiset om man är normalbegåvad eller mer
Väntar på att Zhen Hua 33 ska krångla sig ut från Saltsjön. Kan de inte kasta loss snart! Vill ju se!
Störigt att sitta o vänta o glo på play och inget händer.
Nä men jag läste nånstans att hon skulle avgå den 13:e. Antagligen måste de ha lotsar, de kanske är upptagna(?) men det vore väl logiskt att de vill gå ut via farleden medan det är ljust? Med tanke på storleken.Har vi fått någon tid för det?
14/3 kl 7:30 står det på Stockholm Hamnars hemsida.Har vi fått någon tid för det?