Störiga saker vi stör oss på, del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag gör en fortsättning på det här inlägget och stör mig på att min tävling i helgen är inställd pga covid 19. Jag ville ju hoppa! :meh: 🐎

Jag nappar på spåret, och stör mig på att trots ofantliga mängder info om corona, och hur man ska tvätta händerna, och nysa/hosta, så står fullvuxna, normalbegåvade, människor och hostar rakt ut. En arbetar dessutom på skola :banghead::arghh::wtf:
 
Stör mig på att en vuxen karl står och gräver med fingrarna i lösgodiset för att äta på Hemmakväll igår, varför inte använda skeden till att plocka med, i synnerhet i dessa virustider? Jag fräste ifrån om hur ofräscht det är och sa även till personalen.

"Förlåt."
"Nej, jag skiter i ditt förlåt!"

Vem :devil: gör så när vi har en pandemi? :rage:
 
Jag nappar på spåret, och stör mig på att trots ofantliga mängder info om corona, och hur man ska tvätta händerna, och nysa/hosta, så står fullvuxna, normalbegåvade, människor och hostar rakt ut. En arbetar dessutom på skola :banghead::arghh::wtf:
En kollegas dotter ska åka till Dubai i morgon. 🤷‍♀️
 
Stör mig på att en vuxen karl står och gräver med fingrarna i lösgodiset för att äta på Hemmakväll igår, varför inte använda skeden till att plocka med, i synnerhet i dessa virustider? Jag fräste ifrån om hur ofräscht det är och sa även till personalen.

"Förlåt."
"Nej, jag skiter i ditt förlåt!"

Vem :devil: gör så när vi har en pandemi? :rage:
Finns det normalbegåvade människor som köper lösviktsgodis?
 
Temperaturen sjönk från +5 till 0 på 5 minuter och nu ser det ut så här :arghh:
IMG_20200313_135713_853.webp
 
Det har varit rörigt och stressigt idag. Dessutom är jag osäker på om helgen löser sig. Dock är det inte så mycket jag kan göra åt det oavsett :cautious:
 
Jag är jätteirriterad på att dotterns bilstol som jag beställde 22 februari fortfarande inte har kommit. Senaste uppdateringen på postnordsappen var den 27 februari. :mad: Vi behöver den ju, hur lång tid ska det behöva ta att få den
 
Väntar på att Zhen Hua 33 ska krångla sig ut från Saltsjön. Kan de inte kasta loss snart! Vill ju se!
Störigt att sitta o vänta o glo på play och inget händer.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
27 694
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 231
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 257
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
977
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp